Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette den ultimate kroppen..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Læreren vår regnet ut hvem i klassen som hadde den mest velplasserte kroppen, med "det gylne snitt" som utgangspunkt.... Etter masse Excel arbeid fant han det ut....

 

:roll:

8573874[/snapback]

Hva hvis du tar å regner lengden fra navelen din til bakken.

Så måler du høyden din.

 

Så deler du høyden din på lengden fra navlen til bakken.

Da skal svaret bli så nærme det gylne snitt som mulig. (Gylne snitt er omtrent 1,68).

Tror jeg.. (lærte dette for 4 år siden, så husker sannelig ikke)

Lenke til kommentar
Hun er ikke min drømmekvinne iallefall...

Jeg kunne sikkert hatt sex med henne, men aldri noe mer. er 99.99% sikker på at hun ikke er en sånn jente som har for mye på innsiden. noe som teller veldig mye for meg. høres sikkert helt jævlig ut, men det stemmer.

 

Elin er sinnssykt fin hun også!  :love:

8573335[/snapback]

 

Hvis ikke jeg tar HELT feil, så tror jeg ho har vært med på Farmen i Sverige :)

 

.. bare sånn btw... :p

 

Åja. du snakket om en annen jente ja :blush:

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Hun var ikke fin. Hun hadde ingenting eget, hun hadde ingenting som vekket interesse. Hun mangler kanskje "skavankene" som mange henger seg opp i... men for min del handler skjønnhet om å ha noe fint, kontra å ikke ha noen "feil". Hun er kanksje feilfri... men det er alt. Hun har ingenting fint. Ingen fine særpreg. Og hva ting i forhold til hverandre angår... bullshit. Det gylne snitt er fint hvis man skal vite hvor en skal plasere en enkel linje, men om menneskekroppen oppnår dette eller ikke er rivende likegyldig.

 

(Nå er det ikke sånn at jeg tenker meg om når jeg ser på folk... bare forklarer hvordan ting henger sammen. :p)

 

EDIT: Selvfølgelig, smaken er som baken. Så dette er bare mitt syn på det.

 

Det at så mange ikke synes hun er knallfin viser vel at dette ikke er så perfekt så forskerene trodde?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Læreren vår regnet ut hvem i klassen som hadde den mest velplasserte kroppen, med "det gylne snitt" som utgangspunkt.... Etter masse Excel arbeid fant han det ut....

 

:roll:

8573874[/snapback]

Hva hvis du tar å regner lengden fra navelen din til bakken.

Så måler du høyden din.

 

Så deler du høyden din på lengden fra navlen til bakken.

Da skal svaret bli så nærme det gylne snitt som mulig. (Gylne snitt er omtrent 1,68).

Tror jeg.. (lærte dette for 4 år siden, så husker sannelig ikke)

8573940[/snapback]

 

Noe slikt ja...men han regnet med 5 tall bak komma :!:

Lenke til kommentar
For store pupper for min smak. Liker ikke helt formen på dem heller.

Ultimate kroppen? næh... jeg syns ikke det ;)

 

 

mushi: De skal visstnok være ekte.

 

edit: et intervju med henne.

 

http://www.dbsradio.net/keeley-video.html

8579926[/snapback]

 

Man ser der at de er ekte. Men om kroppen hennes var perfekt er jeg vel heller skeptisk til. Nå synes ikke jeg at det noen mal for hvordan man skal se ut da. Men hun var ikke så gale hun der :)

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om hun "skulle vært hakket fyldigere" eller "mindre pupper", det er veldig overfladisk å diskutere noe så pirkete som det, og når det appåtil er en modell så er det uansett ikke noe man får oppleve så mye i virkeligheten.

 

til poenget: Jeg driter i modeller, håper noen er enig med meg. Jeg synes mange jenter på gata er mye mere sexy enn modeller.

Lenke til kommentar
til poenget: Jeg driter i modeller, håper noen er enig med meg. Jeg synes mange jenter på gata er mye mere sexy enn modeller.

8582330[/snapback]

Seff! Helt vanlige jenter er mye finere enn de fleste modeller. Det blir så idiotisk når noen skal kåre "verdens vakreste" osv. og bare tar med de som er kjent...

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg om hun "skulle vært hakket fyldigere" eller "mindre pupper", det er veldig overfladisk å diskutere noe så pirkete som det, og når det appåtil er en modell så er det uansett ikke noe man får oppleve så mye i virkeligheten.

8582330[/snapback]

 

Utgangspunktet var om kroppen var perfekt eller ikkje. Såklart må folk bry seg om om hu skulle vore hakket fyldigare eller hatt mindre puppar. Om du aldri får oppleve noko slikt i verklegheita er irrelevant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...