Iril Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Enig i at puppene kunne vært hakket mindre, men ellers syntes jeg hun er råheit. 8572346[/snapback] Ja får all del, kunne godt sett sånn ut jeg, hadde ikke gjort meg noe liksom :!: Men det skal liksom se litt naturlig ut og Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja får all del, kunne godt sett sånn ut jeg, hadde ikke gjort meg noe liksom :!: Men det skal liksom se litt naturlig ut og 8572429[/snapback] Noen har bare så store pupper, så det kan være naturlig det også. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Noen har bare så store pupper, så det kan være naturlig det også. et stykk ex hadde E/G-cup i bh.. så det går ann.... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) En må jo huske at 98% av alle bilder av modeller er retusjerte også da. Fjernet "skavanker" og forstørret litt her og der. Ganske illustrerende eksempel her: http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=14537 Endret 9. mai 2007 av Caze Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Enig i at puppene kunne vært hakket mindre, men ellers syntes jeg hun er råheit. 8572346[/snapback] Tull og tøys. Ligger man i senga med ei sånn jente, så er det siste man tenker på, å få puppene hennes mindre Endret 9. mai 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Elin Grindemyr er perfekt! Fortell meg hva som er negativt utseende messig, med Elin 8572300[/snapback] Habahabba! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hu har faktisk nokså store pupper.. men det er bra vetu Synes det er med på å gjøre kroppen hennes fin, så ja, hu er veldig fin.. det samme gjelder Elin Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hun er ikke min drømmekvinne iallefall... Jeg kunne sikkert hatt sex med henne, men aldri noe mer. er 99.99% sikker på at hun ikke er en sånn jente som har for mye på innsiden. noe som teller veldig mye for meg. høres sikkert helt jævlig ut, men det stemmer. Elin er sinnssykt fin hun også! Lenke til kommentar
Iril Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Ja får all del, kunne godt sett sånn ut jeg, hadde ikke gjort meg noe liksom :!: Men det skal liksom se litt naturlig ut og 8572429[/snapback] Noen har bare så store pupper, så det kan være naturlig det også. 8572438[/snapback] Jeg kommer faktisk fra en rekke med godt utstyrt kvinner, så tro meg jeg vet! Kan tenkes at de er ekte, men de ser ikke mindre unatulige ut fordi om Endret 9. mai 2007 av Iril Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Ja får all del, kunne godt sett sånn ut jeg, hadde ikke gjort meg noe liksom :!: Men det skal liksom se litt naturlig ut og 8572429[/snapback] Noen har bare så store pupper, så det kan være naturlig det også. 8572438[/snapback] Jeg kommer faktisk fra en rekke med godt utstyrt kvinner, så tro meg jeg vet! 8573515[/snapback] Pix or it didn't happen. EDIT: Måtte bare Endret 9. mai 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Noen som vet sikkert om de er ekte eller ikke? Etter å ha googlet bilder av hun i 10 minutter nå, syntes jeg ikke de ser så fake ut jeg. På noen bilder, ja, men langt i fra alle. Finnes jo de som er velsignet med sånne pupper. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Syns ikke hun var særlig fin, jeg. Perfekt? Kanskje. Men for meg er ikke perfekt fint. Må være noe spesielt ved de. Hun der så serieprodusert ut. Tar vi med fjeset også, så ser jeg mange som er finere enn hun hver dag. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) For meg syns jeg hun jeg er forelska i er perfekt Endret 9. mai 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja får all del, kunne godt sett sånn ut jeg, hadde ikke gjort meg noe liksom :!: Men det skal liksom se litt naturlig ut og 8572429[/snapback] Noen har bare så store pupper, så det kan være naturlig det også. 8572438[/snapback] Jeg kommer faktisk fra en rekke med godt utstyrt kvinner, så tro meg jeg vet! Kan tenkes at de er ekte, men de ser ikke mindre unatulige ut fordi om 8573515[/snapback] Sorry, we need pics... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Finnes jo de som er velsignet med sånne pupper. 8573703[/snapback] Jeg synes ikke det er så pent :o Dessuten, tunge pupper skader ryggen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Er 99.99% sikker på at hun ikke er en sånn jente som har for mye på innsiden. noe som teller veldig mye for meg. høres sikkert helt jævlig ut, men det stemmer.8573335[/snapback] Hvordan vet du det, da? Kan tenke meg at det ikke er noen større sjans for at akkurat hun her er en av mange jenter du finner, med interesser som ikke går lengre enn 'feste og være med venner'. Angånde Elin Grindemyr, så syns jeg hun har veldig fin kropp, men puppene er for store for henne. Selv driter jeg i om hun får ryggplager eller ei, gjør ikke dere? Endret 9. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes ikke det er så pent :oDessuten, tunge pupper skader ryggen. 8573803[/snapback] Det er jeg klar over. Men hun hadde veldig faste pupper med fin form. De kunne som sagt vært hakket mindre, men jeg syntes alikevel de er fine. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 hvem i helvete har det å regne ut matematiske formler for modeller som jobb?!? Hvem får betalt for å sitte dag ut og dag inn for å "forske" (se) på bilder av modeller?!? Hvor sender jeg jobbsøknaden? Elin er najs Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 For meg syns jeg hun jeg er forelska i er perfekt 8573790[/snapback] Det føles vel ganske ofte sånn, ja Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 hvem i helvete har det å regne ut matematiske formler for modeller som jobb?!? Hvem får betalt for å sitte dag ut og dag inn for å "forske" (se) på bilder av modeller?!? Hvor sender jeg jobbsøknaden? Elin er najs 8573823[/snapback] Læreren vår regnet ut hvem i klassen som hadde den mest velplasserte kroppen, med "det gylne snitt" som utgangspunkt.... Etter masse Excel arbeid fant han det ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg