Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette den ultimate kroppen..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange som er enig med meg i det å kalle den der eller for den saks skyld noen kropp for perfekt.

8592386[/snapback]

 

du syns sikkert en eller anna kropp er perfekt.

det er jo forskjellig fra person til person som nevnt tidligere.

hun her er ikke perfekt i mine øyne.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

 

Er faktisk relativt enig her altså, foruten om ansiktet og håret hennes som jeg absolutt ikke foretrekker så altfor mye. Gi meg en inder eller asiater fra noe á la samme sted med kroppen til Keeley Hazell så er jeg bergtatt! ;) Svarte krøller og mørkhudet med mørke dype øyne.. RAWR! Aishwarya Rai er noe av det flotteste! :wee:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

:sick: Det er ihvertfall ikke en jente jeg ønsker meg. Det ser ut som hun har fått to svarte øyne, og hva er det med det hakket hennes i midjen, og hennes stygge poseringer.

 

Jeg er glad så mange menn ønsker slike stygge jenter og jeg kan da ta de fine jentene. Eller for å si på en annen måte. Det er ikke altfor stor konkuranse mellom de jentene jeg vil ha.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen kropp er perfekt. Jeg har i alle fall aldri sett eller møtt noen med en kropp jeg synes er perfekt. Hva man liker er veldig individuelt, men Keeley er i grunn ikke akkurat min type - jeg liker jenter som Sandra Bullock og Olivia Wilde bedre, men Keeley er jo selvfølgelig uten tvil heit!

 

Men nå er jeg en person som synes så godt som ingen ser bra ut på bilder. På bilder er det så lett å analysere trekk til hver minste detalj, gjerne ubevisst, og ingen er imo perfekte. Først hvis du møter noen eller ser noen på film klarer du å fange opp utstråling og karisma som i alle fall for min del avgjør om jeg synes noen er sexy eller ikke.

 

Jeg kan jo selvfølgelig synes at noen er deilige på bilder også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...