Poor Leno Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Side2 skrev idag at denne PinUp modellen hadde den perfekte kroppen. Er du enig? Det er ikke jeg! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Enig at perfeksjon ikke er langt unna der, ja. Bildene brukt i artikkelen viser jo ikke så mye da. Google navnet hennes for å se bedre bilder... Endret 9. mai 2007 av Caze Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Enig at perfeksjon ikke er langt unna der, ja. 8570896[/snapback] Word Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Nja. Utseendemessig blir hun alt for dollete for meg. Jeg foretrekker en som er litt søtere. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Syntes hun hadde dritfin kropp, jeg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Joda, Aidskake, kroppen var rimelig flott den, men blir det riktig å påstå at det er den _perfekte_ kroppen? Har selv sett mange kropper som fenger meg bedre, igrunn! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Joda, Aidskake, kroppen var rimelig flott den, men blir det riktig å påstå at det er den _perfekte_ kroppen? Har selv sett mange kropper som fenger meg bedre, igrunn! 8570949[/snapback] Nevn i fleng Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Joda, Aidskake, kroppen var rimelig flott den, men blir det riktig å påstå at det er den _perfekte_ kroppen? Har selv sett mange kropper som fenger meg bedre, igrunn!8570949[/snapback] Vanskelig å definere perfekt. Men jeg hadde ikke sagt nei takk til å se sånn ut. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 kroppen så bra ut den og jeg ville til og med kanskje snudd meg etter henne på gaten og tuslet videre. Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Kall meg hva dere vil, men jeg syns ikke det er noe fasit på hva som er fint og stygt. Det kommer jo an på øyet som ser. Men det er ikke til å skyve under en stol at hun er pen, syns nå jeg. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Smaken er som baken sier bare jeg da. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Smaken er som baken sier bare jeg da. 8571140[/snapback] Enig med den. Det du for eks synes er perfect er ikke noe jeg synes er perfect. For min del kan det være to jenter med forskjellig kroppsbygning men som er begge perfekt, bare på hver sin måte. Synes det at en sier officielt at hun der er perfect er bare tull. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hun var pen hun, men jeg lette etter flere bilder av henne, og brysta ble bare for store...Ikke altfor store, men kunne gjerne vært litt mindre. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hun var pen hun, men jeg lette etter flere bilder av henne, og brysta ble bare for store...Ikke altfor store, men kunne gjerne vært litt mindre. 8572174[/snapback] Jeg er faktisk enig med deg.. De var får store til henne, og på div bilder ser de ikke fin ut i det hele tatt :s Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg sier bare; Damn! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hun var pen hun, men jeg lette etter flere bilder av henne, og brysta ble bare for store...Ikke altfor store, men kunne gjerne vært litt mindre. 8572174[/snapback] personlig liker jeg litt størrelse på puppene. etter å ha tatt et lite bildesøk på henne synes jeg hun egentlig ikke hadde så verst byste. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hun var pen hun, men jeg lette etter flere bilder av henne, og brysta ble bare for store...Ikke altfor store, men kunne gjerne vært litt mindre. 8572174[/snapback] personlig liker jeg litt størrelse på puppene. etter å ha tatt et lite bildesøk på henne syne sjgehun egentlig ikke hadde så verst byste. 8572195[/snapback] Men de må jo passe til kroppen, jeg syns de så unaturlig store ut.. Men resten var pent Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Dette er ikke "den perfekte kropp", det er den perfekte "side 3 pike". Det er en vesentlig forskjell der. Tabloid-pinup'ene skal ha en viss fasong, hvor proporsjonene er en smule overdrevet, det er rett og slett blitt en tradisjon. Men det er jo ikke de samme jentene som figurerer på toppen av listene over verdens vakreste eller mest sexy damer. Geir Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Elin Grindemyr er perfekt! Fortell meg hva som er negativt utseende messig, med Elin Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Enig i at puppene kunne vært hakket mindre, men ellers syntes jeg hun er råheit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg