Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Er dette den ultimate kroppen..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smaken er som baken sier bare jeg da.

8571140[/snapback]

Enig med den. Det du for eks synes er perfect er ikke noe jeg synes er perfect. For min del kan det være to jenter med forskjellig kroppsbygning men som er begge perfekt, bare på hver sin måte. Synes det at en sier officielt at hun der er perfect er bare tull.

Lenke til kommentar
Hun var pen hun, men jeg lette etter flere bilder av henne, og brysta ble bare for store...Ikke altfor store, men kunne gjerne vært litt mindre.

8572174[/snapback]

Jeg er faktisk enig med deg.. De var får store til henne, og på div bilder ser de ikke fin ut i det hele tatt :s

Lenke til kommentar
Hun var pen hun, men jeg lette etter flere bilder av henne, og brysta ble bare for store...Ikke altfor store, men kunne gjerne vært litt mindre.

8572174[/snapback]

personlig liker jeg litt størrelse på puppene. etter å ha tatt et lite bildesøk på henne synes jeg hun egentlig ikke hadde så verst byste.

Lenke til kommentar

8572174[/snapback]

personlig liker jeg litt størrelse på puppene. etter å ha tatt et lite bildesøk på henne syne sjgehun egentlig ikke hadde så verst byste.

8572195[/snapback]

Men de må jo passe til kroppen, jeg syns de så unaturlig store ut..

Men resten var pent :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...