qtip Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Noen som opplever veldig treg kundeservice hos Start? Er kunde i dag og har vært i kontakt med dem 3 ganger pr. tlf + mailer......de har enda ikke klart å legge inn oppgraderingen min til Boost....har de leveringsproblemer tro? Hver gang jeg har snakket med dem har de lovet å sjekke opp og gi en mail tilbakemelding, men ingenting har skjedd....rimelig håpløst. Er det noen i forumet som i det hele tatt har fått levert Boost tilbudet til Start? Lenke til kommentar
morten. Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg bestilte 12 mbps linje fra Start i oktober 06, fikk oppkobling i slutten av februar. Linja skulle være på 12 mbps, men den er på 4 mbps, og Start har fortsatt ikke gitt noen forklaring på hvorfor. Jeg har vært i kontakt med kundeservice x-antall ganger på mail og telefon, så kundeservicen er IKKE på topp... Lenke til kommentar
qtip Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg bestilte 12 mbps linje fra Start i oktober 06, fikk oppkobling i slutten av februar. Linja skulle være på 12 mbps, men den er på 4 mbps, og Start har fortsatt ikke gitt noen forklaring på hvorfor. Jeg har vært i kontakt med kundeservice x-antall ganger på mail og telefon, så kundeservicen er IKKE på topp... 8580166[/snapback] Jeg har fått mail om omkobling 3/9 og at trådløs ruter skulle sendes god tid i forkant. Har enda ikke fått trådløs ruter og har ingen internett linje pr. i dag da gammel løsning (også fra Start) ikke fungerer. Jeg spurte også om man kunne sette f.eks trådløse ruter fra Start i bridge modus og benytte egen trådløs ruter, men det kunne de ikke svare på etc. Jeg er virkelig spent på om jeg i det hele tatt får noe internett, og i tilfelle i hvilken hastighet. Hvordan målte du hastigheten på linjen din? Finnes det en applikasjon eller benytter du f.eks testen til IT avisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå