memox Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei, når jeg logget inn i dag så fikk jeg opp "Velkommen tilbake, ditt siste besøk var: i dag, 00:05".. Helt greit det, bortsett fra at jeg ikke har vært innlogget på diskusjon.no på flere dager. Er dette bare en liten bug, eller er det mer seriøse greier på gang? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Den er mest sannsynlig ganske korrekt, den lager ikke datoer på måfå så jeg vil faktisk tro at du har vært innom. Dog kan det bli litt forvirrelse om du er i en nettleser som f.eks aldri lukkes siden sesjonen da aldri avsluttes. Lenke til kommentar
memox Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Hadde det ikke vært for at jeg ikke hadde internett på dette tidspunktet, så hadde jeg trodd deg Men jeg har ikke merket noe skummelt, så det var sikkert ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg