Abruzzi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei! Jeg har Intel Pentium 4 socket 775 3,2ghz og fatal1ty hovedkort. Når jeg er inne i cpu-z og set på core speed hopper den opp og ned fra 2852 til 3260. Noen måte jeg kan få dette stabilt? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det er helt normalt, speedstep. CPUen klokker seg opp når det trengs. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Det hørtes bra ut. Takk skal du ha Men synes det er litt rart den "hopper" når jeg ikke kjører noen programmer. Endret 9. mai 2007 av Abruzzi Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Min hopper også titt og ofte, f. eks når jeg åpner min datamaskin. Om du vil at den ikke skal hoppe, kan du slå av speedstep i bios. Endret 9. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Hva er fordeller/ulemper ved å slå den av? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva er fordeller/ulemper ved å slå den av? 8570771[/snapback] Fodelen er at det er lettere å overklokke med speedstep av, med speedstep vil cpu'n gå kjøligere og vifta som regel stillere, du taper ingen ytelse, den klokker seg opp med en gang det trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå