YNWA96 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hvis noen vil ha rask hjelp vedr series60 mobiler så må dere wappe dere til den adressen jeg legger til sist her.Der er et forum som er helt rått ,og gutta der har peiling på alt dere måtte lure på ang telefoner,software,tilbehør,support og alt av programvare dere måtte drømme om til symbiantelefoner.Har selv etterlyst et titalls antall programmer der og det jeg har ønsket meg har kommet på epost til meg ganske så kjapt..Gå til adressen med telefonen og sign up som ny bruker.Når du har gjort det så velger du FORUM-PHONES-SERIES 60.Da er du i gang.Håper på feedback når dere har forsøkt dette. Link fjernet av moderator. Endret 10. mai 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvis noen vil ha rask hjelp vedr series60 mobiler så må dere wappe dere til den adressen jeg legger til sist her.Der er et forum som er helt rått ,og gutta der har peiling på alt dere måtte lure på ang telefoner,software,tilbehør,support og alt av programvare dere måtte drømme om til symbiantelefoner.Har selv etterlyst et titalls antall programmer der og det jeg har ønsket meg har kommet på epost til meg ganske så kjapt..Gå til adressen med telefonen og sign up som ny bruker.Når du har gjort det så velger du FORUM-PHONES-SERIES 60.Da er du i gang.Håper på feedback når dere har forsøkt dette. 8570604[/snapback] Ingen adresse her ... Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Tidenes beste link!Ever! 8575064[/snapback] 2min så er adressen her.Sorry..... Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Link fjernet av moderator. Endret 10. mai 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Retningslinje #6: All reklamering på forumet er forbudt. Linkene er fjernet. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Retningslinje #6: All reklamering på forumet er forbudt. Linkene er fjernet. 8578529[/snapback] Javel... Greit med fjerning av link, men du kunne jo like gjerne stengt tråden å da vel? Blir ganske unytiig for alle og enhver slik den er nå... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det pleier da vel vanligvis å være lov å dele linker til mer spesialiserte forum. På konsoll-delen av forumet bla. er det jo veldig vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg