Fantasy6 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Hei! Håper at noen her kan hjelpe meg med valg av minne til min nye maskin. Jeg skal ha 4 gb, men er litt usikker på hvilke brikker jeg skal velge. Jeg har sett litt på følgende brikker: Kingston HyperX - 4GB OCZ - 4GB Eller burde jeg heller ta to av disse (altså 4 brikker totalt)? Geil - 2GB Da jeg ikke har bestemt meg helt så håpte jeg at noen her kanskje har erfaringer med noen av disse brikkene, eller kanskje det er noen andre brikker dere vil anbefale? Endret 9. mai 2007 av Fantasy6 Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Dette minnet anbefales i denne tråden Men det kommer vel litt an på om du: 1. Har tenkt å overklokke. 2. Har hovedkort med Ram-Angst Endret 9. mai 2007 av Karamell Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Dette minnet anbefales i denne tråden Men det kommer vel litt an på om du: 1. Har tenkt å overklokke. 2. Har hovedkort med Ram-Angst 8570482[/snapback] Så du mener at 4 brikker av den typen vil være best? Skal som sagt ha 4gb... Jeg har da tenkt å overklokke litt til å begynne med (sikkert sterkere overklokk etterhvert). Jeg har dette hovedkortet Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 2 brikker kjører vel vanligvis bedre en 4 ? Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 2 brikker kjører vel vanligvis bedre en 4 ? 8570496[/snapback] Dette trodde jeg også...derfor jeg har satt opp to alternativer i første post. Fint hvis noen har erfaringer med disse brikkene, eller andre 4gb sett, og ønsker å dele disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå