Gå til innhold

Zepto Znote 6625/6224 (SSD, Santa Rosa, 8600M GT)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det stor forskjell på 2,0 ghz oh 2,2ghz?

8673335[/snapback]

 

kommer an på bruksområdene. Skal du spille, surfe og bruke office vil du ikke merke noen forskjell.

8674675[/snapback]

 

Hvor er det denne differansen vil gjøre forskjell da?

8675177[/snapback]

Pakking av store filer, 3D-rendrinring, men vil si at prisforskjellen ikke forsvarer det lille ytelsesløftet.

Lenke til kommentar

Noen som kan klarne opp i om maskinen har støtte for 800Mhz ram?

 

Det har blitt endel diskusjon om dette rundt omkring (f.eks her), men det ser ikke ut til at folk kan bli enige...

 

På Zepto.dk har man jo nå bare valget mellom forksjellige konfigurasjoner med 800Mhz ram, ingen 667Mhz. Og i produktbladet til Znote 6625 står det at den støtter DDR2 533-800MHz.

 

Her og her står det ifra Intel at det bare er støtte for opptil 667Mhz...

 

Man har jo muligheten for å spare noen kronasjer på dette, så er det noen vits å kjøpe med 800Mhz ram?

Lenke til kommentar
hmm... I den siste står det etter hva jeg kan se at den støtter 800 Mhz minnebrikker
It delivers outstanding system performance through high-bandwidth interfaces such as dual-channel DDR2 memory, 800/533 MHz system bus

8691789[/snapback]

Sjekk kommaet gutt...

Endret av AlfSimen
Lenke til kommentar

Har noen spørsmål som jeg håper jeg kan få svar på..

 

Må du kjøpe 12-cellers batteri som ett ekstra batteri eller er det mulig å kjøpe pcèn med kun ett 12-cellers batteri? Unødvendig med 2 batterier synes da jeg.

 

Er det lurest å kjøpe 2 rambrikker med 1GB eller bør jeg velge den 2GB rambrikken?

 

Er det mye penger å spare dersom jeg kjøper rambrikkene med 667 MHz i stedet for 800 MHz? Du kan jo ikke velge noen med 667 MHz på når du konfigurerer zeptoen, er det verdt å styre med det da, dersom du ikke har noe spesielt peiling på data?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...