Pug Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Har det kommet ut noen test av 6224W enda? Leste en brukertest på notebookreview.com, ellers har jeg bare funnet linker til et par tyske, og de sidene var nede... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) noen som har fått til å koble til TV med s-video ut? hvor finner jeg instillingene for å skru på s-videoutgangen? jeg kommer hit (etter å ha plugget i kabelen), men det går ikke an å stille på noe: Endret 27. juli 2007 av Darx Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) I første post står det at pcene kommer med 8600M GT, mens det på netshop står Geforce 8600M GO... Stor forskjell, da det ene kortet har dobbelt så mange stream prosessore som det andre. 9142901[/snapback] Nope, det står GT. =) Når eg først postar kan eg vel sei at eg skal kjøpe 6224 om nokon få strakser. Lurer då på kva som må gjerast når eg får den, bortsett frå installere OS såklart. Noko eg bør vita om? edit: Zepto Wpro brukar ikkje PCMCIA kortplassen vel? Skal ha lydkort der. Endret 29. juli 2007 av Innos Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 edit: Zepto Wpro brukar ikkje PCMCIA kortplassen vel? Skal ha lydkort der. 9168182[/snapback] Zepto 6224 har ikke PCMCIA-kortplass. bare Expresscard. (Zepto Wpro sitter i den interne mini-pcie-kortplassen). Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Eg vurderer sterkt å kjøpe ei Zepto 6625, men har veldig lyst å få med SSD-disk. Eg vurderer difor å vente til dette vert mogleg (har høyrt tidleg haust). Då kan eg også få med DVI/HDMI, noko som hadde vore kjekt. No skal det seiast at VGA fungerer flott for meg no, så eg veit ikkje om eg har behov for DVI eller HDMI i det heite tatt. Uansett, eg har lest ein plass at det er ingen grunn til å ikkje kjøpe maskin no og etterkjøpe SSD-disk fordi denne kan lett settast inn sjølv. Det vert sjølvsagt litt dyrare (ettersom eg då kjøper ein ekstra harddisk), men er dette mogleg? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Takk for den ventle. Hadde allereie bestilt når du svarte, men har nå fjerna det frå ordren, og bedt om at usb-kortet i same serie skal bli lagt til. =) Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Stikker 12 cellers batteri langt ut bak? Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Min bror har kjøpt seg en zepto 6625. Overraska over hvor fin dataen ser ut. Den så OK ut på bildene, men ser mye bedre ut i virkeligheten. Veldig fin er den. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Har lagt inn NHC jeg nå, og har et par spørsmål til dere: Er det ikke noen stepping på core2 prosessorene? Det var det på PentiumM, menser at C2 ikke har dette vcalget i NHC. En annen ting jeg legger merke til er at pc'en registrer tempen på begge kjernene og adderer disse sammen. Kan noen kommentere disse opplysningene? EDIT: Jeg ser at jeg kan regulere max processor state, dvs at jeg har nå satt den til max 50% på batteri. Men jeg skulle mene det er mer batteribesparende og undervolte + å skru ned steppingen? Endret 31. juli 2007 av Fragment Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har lagt inn NHC jeg nå, og har et par spørsmål til dere:Er det ikke noen stepping på core2 prosessorene? Det var det på PentiumM, menser at C2 ikke har dette vcalget i NHC. En annen ting jeg legger merke til er at pc'en registrer tempen på begge kjernene og adderer disse sammen. Kan noen kommentere disse opplysningene? EDIT: Jeg ser at jeg kan regulere max processor state, dvs at jeg har nå satt den til max 50% på batteri. Men jeg skulle mene det er mer batteribesparende og undervolte + å skru ned steppingen? 9182757[/snapback] Det går automatisk via Windows fremdeles. (i power options) NHC har vel ikke fått oppdatert programvaren for Santa Rosa enda. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har lagt inn NHC jeg nå, og har et par spørsmål til dere:Er det ikke noen stepping på core2 prosessorene? Det var det på PentiumM, menser at C2 ikke har dette vcalget i NHC. En annen ting jeg legger merke til er at pc'en registrer tempen på begge kjernene og adderer disse sammen. Kan noen kommentere disse opplysningene? EDIT: Jeg ser at jeg kan regulere max processor state, dvs at jeg har nå satt den til max 50% på batteri. Men jeg skulle mene det er mer batteribesparende og undervolte + å skru ned steppingen? 9182757[/snapback] Det går automatisk via Windows fremdeles. (i power options) NHC har vel ikke fått oppdatert programvaren for Santa Rosa enda. 9182967[/snapback] Hørtes logisk ut. Kanskje det er like greit å avinstallere da Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg nevnte tidligere at jeg skulle ta på arctic silver på prosessoren, men etter litt research og en ubesvart mail fra netshop spør jeg her: Noen som vet hvor prosessoren er? Jeg tipper at jeg må under tastaturet, men har ikke skrudd opp enda. Jeg bryter vel ikke noen garanti pga dette mon tro? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Noen som vet hvor prosessoren er? 9186690[/snapback] Prosessoren plasseres vanligvis på oversiden, og på grunn av kjølebehovet finner du den der varmluften blåses ut av kabinettet. Under tastaturet må du nok uansett. Endret 1. august 2007 av ventle Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg er ganske sikker på at du bryter garantien ved å åpne datamaskinen. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 På de tidligere laptoppene jeg har hatt, har jeg kunne fått tak i prosessoren fra undersiden. Men ikke på zeptoen Jeg er ikke så sikker på om jeg bryter garantien for å ta av tastaturet. Har ikke gjort det tidligere iallefall Men må vel purre litt på netshop! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Jeg er ganske sikker på at du bryter garantien ved å åpne datamaskinen. 9189991[/snapback] Det kan umulig være korrekt siden man på FS Pi1536 må under tastaturet for å montere en ekstra minnebrikke. Endret 2. august 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg er ganske sikker på at du bryter garantien ved å åpne datamaskinen. 9189991[/snapback] Det kan umulig være korrekt siden man på FS Pi1536 må under tastaturet for å montere en ekstra minnebrikke. 9193226[/snapback] 99% av alle laptop har RAM og harddisk under maskinen som man kommer til ved å skru av et lite lokk under maskinen. Men siden dette er en barebook det er snakk om så tror jeg du burde kontakte butikken for å høre om man bryter garantien ved å åpne den. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) De aller fleste har et lokk under til rambrikke ja, men at 99% av laptops også har harddisken under er nå feil, da har du ikke sett en Thinkpad, og de er det tross alt ganske mange av på markedet. Endret 2. august 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 jeg fikk ikke svar om jeg bryter garantien, men netshop sa at de brukte arctic silver, så problemet er løst tror dere jeg kan bruke rivatuner for å underklokke skjermkortet? Lenke til kommentar
FabbeX Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Da har også jeg bestilt en 6625:) Har i lengere tid gått og lurt på om jeg skulle gå for 14,1 eller 15,4" skjerm, men det ble tilslutt altså den "store" Så nå er også jeg en av de som går rundt og venter på at netshop og posten skal kjappe seg:P Men det jeg EGENTLIG lurte på var om noen har peiling på hvor mye lengre batteritid et 12-celler batteri gir i forhold til et 6-celler? og om et 12-celler batteri tar mer plass bak pcen enn det en 6-celler batteri gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå