Gå til innhold

Zepto Znote 6625/6224 (SSD, Santa Rosa, 8600M GT)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk! prøvde alt, men fn+f10 var visst inngangsbilletten

alt går nå lekende lett på maskinen. og jeg skjønner ikke hva folk har imot vista, alt fungerer bra, og det nye oppsettet er mer logisk.

sendte et bilde av pcen over bluetooth:

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Er i grunn kjempefornøyd med tastaturet. Generelt lager det lite unødvendig lyd, er gode å trykke ned, gode og stive, med unntak (som jeg skrev i min minigjennomgang av førsteinntrykket tidligere) av høyre side, fra å og æ --> videre mot høre er "hengende", men det kan være en feil på mitt tastatur og trenger ikke være noe gjennomgående. Det er i grunn ikke så plagsomt som jeg trodde det ville komme til å bli heller. Blir etter hvert en vanesak.

Lenke til kommentar

Hvis jeg trykker hardt på entertasten, så gir tastaturet litt etter. Dette gjelder bare høyre side rundt enter, med æøå, som du sa.

Resten av tastaturet er godt og fast, men ligger hakket under thinkpadnivået jeg er vant med. Synd at det skal være så stor forskjell på venstre og høyre side av tastaturet.

Endret av Darx
Lenke til kommentar

hmm. jeg fikk akkurat beskjed i Vista om at produktnøkkelen min er i bruk, slik at jeg ikke kunne aktivere Windows.

Jeg fikk beskjed om å skrive inn en ny nøkkel, og skrev den som er på klistrelappen under pcen, og da virket det.

småmerkelige greier

Lenke til kommentar

Ettersom pcen ikke kom til Fauske i dag kommer den ikke på mandag. Forhåpentligvis på tirsdag. Er faktisk klageverdig at sørlandet/østlandet/vestlandet skal være høyt prioritert når det gjelder brev og pakker mens vi i nord blir underprioritert. Det er dessverre et faktum.

Nåja, det gjelder nok ikke bare posten..

Lenke til kommentar
Ettersom pcen ikke kom til Fauske i dag kommer den ikke på mandag. Forhåpentligvis på tirsdag. Er faktisk klageverdig at sørlandet/østlandet/vestlandet skal være høyt prioritert når det gjelder brev og pakker mens vi i nord blir underprioritert. Det er dessverre et faktum.

9075028[/snapback]

Intet nytt om min. Håper den kommer til Tromsø mandagen, men tror det ikke før jeg får se det...

Edit: Registrert omlastingsterminal 9016 Tromsø i dag kl 09.41

Endret av Kanstad
Lenke til kommentar

Er kjempefornøyd med min. Det er den beste laptopen jeg har vært borti. Skjermen synes jeg gir veldig klare og gode farger, fine kontraster. Den er matt på min, noe jeg synes er behagelig da den jeg har brukt tidligere var blank og at jeg aldri satt i et mørkt nok rom til å få godt nok utbytte. Har kun testet den til BF2 foreløpig på maksimum grafikk, osv. Kjørte dette uten noe form for lagg eller delay.

Vil si at denne laptopen er den perfekte foreningen av størrelse, vekt, kraft og ytelse :)

Endret av Odovacer
Lenke til kommentar

9075028[/snapback]

Jojo, men vi må jo ikke glemme at vi ER jo lengre borte. Så det er naturlig at biler/båter/tog bruker lengre tid.

Ikke vår feil at Østlandet er så jævlig usentralt... :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...