Slikape Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 da var den deilige 6224 hentet på posten. skriver på den akkurat nå noen som har fått bluetooth til å fungere? alle valgene i bluesoleil er gråe og uvalgbare Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Husket å trykke Fn og F10? Må spørre. Etter det går du på "min Bluetooth" --> Bluetooth enhetsfunn, og da skal den oppdatere og vise alle bluetoothenheter i området (som er aktivert). Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) takk! prøvde alt, men fn+f10 var visst inngangsbilletten alt går nå lekende lett på maskinen. og jeg skjønner ikke hva folk har imot vista, alt fungerer bra, og det nye oppsettet er mer logisk. sendte et bilde av pcen over bluetooth: Endret 14. juli 2007 av Darx Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hadde samme bluetooth "problemet" da jeg hadde 6214 i noen dager før denne ble lansert Det var den eneste grunnen til at jeg visste det, ellers hadde nok jeg spurt før deg om dette... Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Noen som kan tenke seg å lage en hjelpetråd i likhet med den som er til 6214? Eller så går det ann at trådstarter legger ut linker til drivere, anmeldelser o.l. på førsteinnlegget. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hva er inntrykket av tastaturet... fjærer platen unødvendig? henger taster? er det hardt og solid? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Er i grunn kjempefornøyd med tastaturet. Generelt lager det lite unødvendig lyd, er gode å trykke ned, gode og stive, med unntak (som jeg skrev i min minigjennomgang av førsteinntrykket tidligere) av høyre side, fra å og æ --> videre mot høre er "hengende", men det kan være en feil på mitt tastatur og trenger ikke være noe gjennomgående. Det er i grunn ikke så plagsomt som jeg trodde det ville komme til å bli heller. Blir etter hvert en vanesak. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Darx, hvordan er tastaturet ditt? Er det ca som jeg beskrev over? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hvis jeg trykker hardt på entertasten, så gir tastaturet litt etter. Dette gjelder bare høyre side rundt enter, med æøå, som du sa. Resten av tastaturet er godt og fast, men ligger hakket under thinkpadnivået jeg er vant med. Synd at det skal være så stor forskjell på venstre og høyre side av tastaturet. Endret 13. juli 2007 av Darx Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Veldig bra om det kun ligger hakket under Thinkpad som jeg er meeeget fornøyd med Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Få kjørt litt klokking (bruk RivaTuner & 3dmark06)! Vil se hva Zepto'n er god for. GPU//RAM frec på IFL90+ er satt til 475//400, hva er standard klokk på 6224W & 6225W? Endret 13. juli 2007 av roy_nor Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jeg fikk litt over 3400 uklokka (aero på, specs: 2,0GHz, 667MHz 2GB ram, 5400rpm Hitachi 160GB) Drøyer overklokkinga til senere Endret 13. juli 2007 av Darx Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 hmm. jeg fikk akkurat beskjed i Vista om at produktnøkkelen min er i bruk, slik at jeg ikke kunne aktivere Windows. Jeg fikk beskjed om å skrive inn en ny nøkkel, og skrev den som er på klistrelappen under pcen, og da virket det. småmerkelige greier Lenke til kommentar
Docks Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ettersom pcen ikke kom til Fauske i dag kommer den ikke på mandag. Forhåpentligvis på tirsdag. Er faktisk klageverdig at sørlandet/østlandet/vestlandet skal være høyt prioritert når det gjelder brev og pakker mens vi i nord blir underprioritert. Det er dessverre et faktum. Nåja, det gjelder nok ikke bare posten.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 skjønner ikke at dere tør overklokke disse varme kompakte maskinene Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Ettersom pcen ikke kom til Fauske i dag kommer den ikke på mandag. Forhåpentligvis på tirsdag. Er faktisk klageverdig at sørlandet/østlandet/vestlandet skal være høyt prioritert når det gjelder brev og pakker mens vi i nord blir underprioritert. Det er dessverre et faktum. Nåja, det gjelder nok ikke bare posten.. 9075028[/snapback] Intet nytt om min. Håper den kommer til Tromsø mandagen, men tror det ikke før jeg får se det... Edit: Registrert omlastingsterminal 9016 Tromsø i dag kl 09.41 Endret 16. juli 2007 av Kanstad Lenke til kommentar
Docks Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Dere som har fått 6224, hva syns dere så langt? God skjerm? Btw, er det glossy skjerm? Prøvd å spille på den? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Er kjempefornøyd med min. Det er den beste laptopen jeg har vært borti. Skjermen synes jeg gir veldig klare og gode farger, fine kontraster. Den er matt på min, noe jeg synes er behagelig da den jeg har brukt tidligere var blank og at jeg aldri satt i et mørkt nok rom til å få godt nok utbytte. Har kun testet den til BF2 foreløpig på maksimum grafikk, osv. Kjørte dette uten noe form for lagg eller delay. Vil si at denne laptopen er den perfekte foreningen av størrelse, vekt, kraft og ytelse Endret 15. juli 2007 av Odovacer Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ettersom pcen ikke kom til Fauske i dag kommer den ikke på mandag. Forhåpentligvis på tirsdag. Er faktisk klageverdig at sørlandet/østlandet/vestlandet skal være høyt prioritert når det gjelder brev og pakker mens vi i nord blir underprioritert. Det er dessverre et faktum. Nåja, det gjelder nok ikke bare posten.. 9075028[/snapback] Jojo, men vi må jo ikke glemme at vi ER jo lengre borte. Så det er naturlig at biler/båter/tog bruker lengre tid. Ikke vår feil at Østlandet er så jævlig usentralt... Lenke til kommentar
Docks Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ser den er kommet til Tromsø, Kanstad. Min er kommet til Fauske, så vi får den vel i morgen begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå