Gå til innhold

Zepto Znote 6625/6224 (SSD, Santa Rosa, 8600M GT)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det flere enn meg som bjynner å tvile på hvem av dem dere vil velge eller? Er ikke helt sikker jeg  :p .. For min egen del så skal jeg lese noen tester av både 6625WD og IFL90+ før jeg bestiller noe..

 

For meg så slet jeg fordi de var så lik, men gikk for IFL90+ pga batteritiden er bedre, og jeg får den billigere, tror det var mot 1000-1400 kroner billigere.

8834093[/snapback]

 

Trur jeg henger meg på lasset ditt jeg :p .. I tilleg kan du velge mye større harddisk med høy hastighet da. + Intel Turbo memory, noe som eier da! :D ..

Men som sagt så skal jeg lese noen tester.. Er ikke sånn veldig styr for meg ¨å få meg ny pc :p. Om ikke så hadde jeg nok bestilt på flekken :dribble: ..

Lenke til kommentar
jeg lurer på om vi får disse zeptoene før jul

8842841[/snapback]

 

 

har snakket med zepto de 2 siste dagene.. etter hva jeg har forstått så er chassiene for 6224w ankomment danmark.. og netshop skulle få over 80 av disse ... .. så forhåpentligvis neste uke.. en gang..

 

mitt problem er at jeg reiser neste uke... så jeg skal ringe tilbake i mrogen muligens at jeg må plukke den opp i sandnefjord hvis den kommer inn tidsnok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...