Gå til innhold

Zepto Znote 6625/6224 (SSD, Santa Rosa, 8600M GT)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den første nettbaserte Webshopen jeg brukte var Multicom.no, og....

 

Jeg trodde alle webshoper var nettbasert? :D

8823826[/snapback]

 

Har du ikke hørt om telefonbaserte webshopper? :roll:

nei, ikke jeg heller .... ;)

 

-mamazboy-

8825188[/snapback]

 

Kanskje hvis man bruker IP-telefoni?

 

Skype! Det må være tingen....

Lenke til kommentar
Når du ser på konfig-greia til IFL90 så ser du at du kan velge 2x Skjermer..

1 av dem er en glossy med WXGA oppløsning, mens den andre er en matt en med WSXGA+ oppløsning.. Det er kun et tilleg på 300,- for å få den andre, så jeg vilo tro at alle går for den med høyeste oppløsning..

8819704[/snapback]

 

fra nå av kommer begge valgene til å ha blank skjerm. Jfr ett innlegg i Compal-tråden og også ett lenger oppe her. De første som bestilte IFL90 med WSXGA+-skjerm kommer til å få med matt, men ettersom markedet snart er tomt for matte skjermer vil de kun være å få med blanke.

Lenke til kommentar
Når du ser på konfig-greia til IFL90 så ser du at du kan velge 2x Skjermer..

1 av dem er en glossy med WXGA oppløsning, mens den andre er en matt en med WSXGA+ oppløsning.. Det er kun et tilleg på 300,- for å få den andre, så jeg vilo tro at alle går for den med høyeste oppløsning..

8819704[/snapback]

 

fra nå av kommer begge valgene til å ha blank skjerm. Jfr ett innlegg i Compal-tråden og også ett lenger oppe her. De første som bestilte IFL90 med WSXGA+-skjerm kommer til å få med matt, men ettersom markedet snart er tomt for matte skjermer vil de kun være å få med blanke.

8828192[/snapback]

 

 

Stemmer nok d.. Hadde lest flere steder at IFL90+ kom med matt skjerm, f.eks i Dinside sin test, men de har nok fixa på det ja.. Glad på vegne av de som ikke har bestilt den enda, for da slipper de matt skjerm :p

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar

Jeg har så utrolig lyst på denne PCen, men er så "usikker" på grunn av at jeg kommer til å bruke den på skolen.

Vil den bråke? Den bør være stille ved vanlig bruk.

 

Dette vil jo for meg være en spill- og skolepc.

 

Mine håp er jo at den takler spill som Age of Conan og i tillegg er stille nok til skolebruk.

Må nok ha 12- cellers batteriet. Det var 2 timer 45 minutt? Er vel ikke så gale er det?

 

Edit:

 

Ved minimum belastning:

12 Cell batteri: 4 timer og 30 minutter

6 Cell batteri 2 timer og 45 minutter

 

Ved max belastning (3D og CPU):

12 Cell batteri: 2 timer og 10 minutter

6 Cell batteri 1 time og 25 minutter

 

Oi! Kan dette stemme? Er alltid litt skeptisk med de tidene produsentene angir, men om dette stemmer er dette min fremtidige PC! Om den er stille ved skolebruk da.. Office burde vel ikke starte vifta noe særlig :p

 

Så tror dere den vil takle Age of Conan greit..?

 

Takker for alle svar! :)

Endret av moppskaft
Lenke til kommentar

Vet ikke om denne bærbaren bråker, men dinside har hatt en test på IFL90+ og der kom de hvertfall fram til at den var svært stille. IFL90+ er billigere enn Zeptoen, og bedre batteritid, ellers er de helt lik i ytelse. Noen små bagateller, men 90'en vil være perfekt for deg hvis du ikke vil vente for å høre om Zeptoen bråker eller ikke. Ingen har testet den enda.

 

Ellers klarer begge pcene AoC ganske bra.

Lenke til kommentar
Da har jeg endret min ordre: Byttet ut 7200-disken på 100 GB til 5400-disk på 160. Og spurte med det samme om ETA på 6224. Han sa at komponentene  skal ankomme Danmark onsdag 13. juni (bekreftet dato) og kan være på plass hos Netshop før helga.

8831305[/snapback]

......

jeg fikk beskjed på fredag at chassisene var ankommet danmark allerede og at 6224 var klar for og sendes ut denne uka...

 

ringe netshop....

Lenke til kommentar

Må bare si at Multicom IFL90+ utover sommeren kommer med 2-gb minnebrikker. Har maila Multicom, og dette er det de sa i mailen:

 

From: [email protected]

To: [email protected]

Subject: SV: 2-gb minnebrikker bærbar

Date: Mon, 11 Jun 2007 14:52:35 +0200

 

Vi skal teste med 2GB brikker når de kommer inn på lager. Fungerer det greit så legger vi disse ut i konfiguratoren også, så det kan velges 2GB på 1 brikke.

 

Mvh

Audun Brekke Sandhaug

__________________________________________________

Multicom Norge AS, 4865 Åmli

Dir. tlf. 370 81 012 - Faks 370 81 001

http://www.multicom.no

 

 

Ser jammen meg ut som at IFL90+ blir ganske like.. Siden de nå har kommet med blank skjerm og med 2gb-brikker.. Er det flere enn meg som bjynner å tvile på hvem av dem dere vil velge eller? Er ikke helt sikker jeg :p .. For min egen del så skal jeg lese noen tester av både 6625WD og IFL90+ før jeg bestiller noe..

 

Edit: den nederste..

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som bjynner å tvile på hvem av dem dere vil velge eller? Er ikke helt sikker jeg  :p .. For min egen del så skal jeg lese noen tester av både 6625WD og IFL90+ før jeg bestiller noe..

 

For meg så slet jeg fordi de var så lik, men gikk for IFL90+ pga batteritiden er bedre, og jeg får den billigere, tror det var mot 1000-1400 kroner billigere.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...