Slikape Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Men hvis du ser på ordrebekreftelsen din, som du har fått per mail så står det (på min) "Levering: 05.06.07" Dvs. at hvis alt har gått etter planen så vil netshop få inn delene sine i dag, for å forhåpentligvis kunne sette dem sammen i morgen 8786132[/snapback] Altså, det sier seg selv at ordrebekreftelsen, som er et statisk dokument i pdf-format, ikke kan forandre seg. Leveringsdatoen var også 5/6 da du bestilte, men er blitt utsatt hver dag. De kan ikke sende deg en ny bekreftelse hver gang de utsetter datoen. På min ordrebekreftelse står det 31/5, men på ordren mine sider på netshop står det 20/6, så ville ikke håpet på den i de nærmeste ukene hvis jeg var deg. Endret 5. juni 2007 av Darx Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Denne datoen fikk jeg på fredag, dvs. 1/6-07. Jeg bestilte maskinen 9/5-07. Samtidig som at jeg fikk den mailen sto det på netshop sine sider at ubekreftet levering 18/6-07. Grunnen til dette er at de vil slippe å sende ut spam, med bekreftelser i hytt og pine. Endret 5. juni 2007 av Odovacer Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hva står det under ordrehistorikk på netshop sine sider hos deg? Lenke til kommentar
Darklight Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hva står det under ordrehistorikk på netshop sine sider hos deg? 8786426[/snapback] på min siste ordre bekreftelse fra 31 mai.. (Fått et par) stå står det leverings dato til 12 /6 vet ikke helt hvordan de følger den men får håpe det. Skal selv ut og reise 22 juni til asia og blir borte i 7 uker så vil helst ha laptoppen en ukes tid før jeg reiser for og få alt opp og testet den ut..... noen som har ringt netshop denne uken? tenkte med og vente til torsdagen før jeg begynte plage dem igjen... Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Min siste ordrebekreftelse er fra 30. mai. På den står det: "Levering 29.05.07" Så vi kan vel være enige om at denne datoen bør ta med en passe stor klype NaCl... Lenke til kommentar
Mr_Wood Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg ringen nå, brb de svarte ikke... Endret 5. juni 2007 av Mr_Wood Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hva står det under ordrehistorikk på netshop sine sider hos deg? 8786426[/snapback] Jeg vet at det står 20/6-07 der, men som jeg sa (etter en samtale med netshop i forrige uke), så er den datoen satt så sent for at de skal slippe å sende ut nye meldinger i hytt og pine, og at de forventer å få inn delene denne uken her (Ja, jeg vet at det er opptimistisk, men jeg sier bare det jeg har fått høre fra netshop ) Lenke til kommentar
Mr_Wood Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ringte til netshop nå som sa at de ikke hadde fått en bekreftet dato men forhåpenligvis at de ville få en dato i midten av Juni en gang og ville sende ut en email til alle som har bestilt da om hva datoen kommer til å bli. Edit: Sente en email til zepto også nå Endret 5. juni 2007 av Mr_Wood Lenke til kommentar
Darklight Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ringte til netshop nå som sa at de ikke hadde fått en bekreftet dato men forhåpenligvis at de ville få en dato i midten av Juni en gang og ville sende ut en email til alle som har bestilt da om hva datoen kommer til å bli. Edit: Sente en email til zepto også nå 8787849[/snapback] gjaldt det 6224 også? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Når tror dere jeg får PCen om jeg bestiller den idag? tar vel lang tid det ? Edit: en liten leif ble overkjørt Endret 5. juni 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tror du vil få den så fort det er din pc sin tur i køen til å bli satt sammen. Så vidt jeg har skjønt det vil netshop få inn flere pcer enn hva som har blitt bestilt hittil. Så jeg tror ikke det vil ta noe særlig lenger tid enn resten av oss, men kanskje noen dager Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Høres bra ut håper denne PCen holder seg uten de store feilene azz Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg avventer feedback om total kvalitet på produktet. Det starter ikke bra på leveranssiden ser det ut til, men dette er ferskt så på den siden gir jeg det litt tid. Endret 5. juni 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Kommer jeg til å merke så stor forskjell mellom 7100 og 7300 prosessoren? skal bruke PCen til LAN og skole gjerne litt krevende spill. Endret 5. juni 2007 av Dhack Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kommer jeg til å merke så stor forskjell mellom 7100 og 7300 prosessoren? skal bruke PCen til LAN og skole gjerne litt krevende spill. 8792682[/snapback] tvilsomt. Til tross for det rimelig kraftige skjermkortet Go8600GT vil dette fortsatt være flaskehalsen i spill. Dersom du skal kjøre simuleringsprogrammer, konvertere videofiler (ta backup av DVD'er, for eksempel), eller satser på verdensrekord i SuperPi, er det slike områder at steget fra 7100 til 7300 vil ha stor/merkbar betydning. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Må bare si en liten ting til det du sier Ventle. Tviler nok på at det er så stor forskjell mellom 7100 og 7300. Selv testet jeg med en 2300 og en 2500 og i superpi på 32M så ble det kun 4 sek forskjell! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 4 sekunder er en del i superpi selv om det kanskje ikke er så stor prosentvis forskjell av totaltiden Husk også at mellom 7100 og 7300 er det også forskjell på mengdel L2-cache (hhv 2 og 4MB), på 2300 og 2500 er det kun klokkefrekvens som skiller Lenke til kommentar
Mr_Wood Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 fikk svar fra Zepto.dk nå Det er korrekt at 6625WD er blevet forsinket fra fabrikkens side i Kina, og dette erpå grund af fejl ved monteringen af webcam. Vi forventer at modtage dem omkring d. 20/6-07. Ja... altså kan vi rekne med å få pc-ene i slutten av juni/starten av Juli, cheers. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe denne bærbaren, men det er bare det at jeg ikke vet hva slags ekstrautstyr jeg skal ha på den . Har kommet fram til mus og bæreveske.. Er det noen som har forslag til andre ting som kan være nyttige å ha? Edit: skrivefeil Endret 6. juni 2007 av Zulboom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå