Gå til innhold

Zepto Znote 6625/6224 (SSD, Santa Rosa, 8600M GT)

Anbefalte innlegg

Men hvis du ser på ordrebekreftelsen din, som du har fått per mail så står det (på min) "Levering: 05.06.07" Dvs. at hvis alt har gått etter planen så vil netshop få inn delene sine i dag, for å forhåpentligvis kunne sette dem sammen i morgen :)

8786132[/snapback]

Altså, det sier seg selv at ordrebekreftelsen, som er et statisk dokument i pdf-format, ikke kan forandre seg. Leveringsdatoen var også 5/6 da du bestilte, men er blitt utsatt hver dag. De kan ikke sende deg en ny bekreftelse hver gang de utsetter datoen.

På min ordrebekreftelse står det 31/5, men på ordren mine sider på netshop står det 20/6, så ville ikke håpet på den i de nærmeste ukene hvis jeg var deg.

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne datoen fikk jeg på fredag, dvs. 1/6-07. Jeg bestilte maskinen 9/5-07. Samtidig som at jeg fikk den mailen sto det på netshop sine sider at ubekreftet levering 18/6-07. Grunnen til dette er at de vil slippe å sende ut spam, med bekreftelser i hytt og pine.

Endret av Odovacer
Lenke til kommentar
hva står det under ordrehistorikk på netshop sine sider hos deg?

8786426[/snapback]

på min siste ordre bekreftelse fra 31 mai.. (Fått et par) stå står det leverings dato til 12 /6 vet ikke helt hvordan de følger den men får håpe det. Skal selv ut og reise 22 juni til asia og blir borte i 7 uker så vil helst ha laptoppen en ukes tid før jeg reiser for og få alt opp og testet den ut.....

noen som har ringt netshop denne uken? tenkte med og vente til torsdagen før jeg begynte plage dem igjen...

Lenke til kommentar
hva står det under ordrehistorikk på netshop sine sider hos deg?

8786426[/snapback]

Jeg vet at det står 20/6-07 der, men som jeg sa (etter en samtale med netshop i forrige uke), så er den datoen satt så sent for at de skal slippe å sende ut nye meldinger i hytt og pine, og at de forventer å få inn delene denne uken her :) (Ja, jeg vet at det er opptimistisk, men jeg sier bare det jeg har fått høre fra netshop :))

Lenke til kommentar

Ringte til netshop nå som sa at de ikke hadde fått en bekreftet dato men forhåpenligvis at de ville få en dato i midten av Juni en gang og ville sende ut en email til alle som har bestilt da om hva datoen kommer til å bli.

Edit:

Sente en email til zepto også nå

Endret av Mr_Wood
Lenke til kommentar
Ringte til netshop nå som sa at de ikke hadde fått en bekreftet dato men forhåpenligvis at de ville få en dato i midten av Juni en gang og ville sende ut en email til alle som har bestilt da om hva datoen kommer til å bli.

Edit:

Sente en email til zepto også nå

8787849[/snapback]

gjaldt det 6224 også?

Lenke til kommentar

Tror du vil få den så fort det er din pc sin tur i køen til å bli satt sammen. Så vidt jeg har skjønt det vil netshop få inn flere pcer enn hva som har blitt bestilt hittil. Så jeg tror ikke det vil ta noe særlig lenger tid enn resten av oss, men kanskje noen dager :)

Lenke til kommentar
Kommer jeg til å merke så stor forskjell mellom 7100 og 7300 prosessoren? skal bruke PCen til LAN og skole gjerne litt krevende spill.

8792682[/snapback]

tvilsomt. Til tross for det rimelig kraftige skjermkortet Go8600GT vil dette fortsatt være flaskehalsen i spill. Dersom du skal kjøre simuleringsprogrammer, konvertere videofiler (ta backup av DVD'er, for eksempel), eller satser på verdensrekord i SuperPi, er det slike områder at steget fra 7100 til 7300 vil ha stor/merkbar betydning.

Lenke til kommentar

4 sekunder er en del i superpi selv om det kanskje ikke er så stor prosentvis forskjell av totaltiden ;) Husk også at mellom 7100 og 7300 er det også forskjell på mengdel L2-cache (hhv 2 og 4MB), på 2300 og 2500 er det kun klokkefrekvens som skiller

Lenke til kommentar

fikk svar fra Zepto.dk nå

Det er korrekt at 6625WD er blevet forsinket fra fabrikkens side i Kina, og dette er

på grund af fejl ved monteringen af webcam. Vi forventer at modtage dem omkring d.

20/6-07.

Ja... altså kan vi rekne med å få pc-ene i slutten av juni/starten av Juli, cheers.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å kjøpe denne bærbaren, men det er bare det at jeg ikke vet hva slags ekstrautstyr jeg skal ha på den :p .

Har kommet fram til mus og bæreveske.. Er det noen som har forslag til andre ting som kan være nyttige å ha? :blush::blush:

Edit: skrivefeil :p

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...