Gå til innhold

Zepto Znote 6625/6224 (SSD, Santa Rosa, 8600M GT)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm jeg fant ikke 15.1" hos netshop med 1680*1050?

8574612[/snapback]

Skjermen har 15,4" skjerm og link finnes i førsteposten.

8574627[/snapback]

Jeg missforstod siden, jeg leste dette. Takker.

3Dmark06 performance

1024x768 opløsning - 4100 points

1280x800 opløsning - 3800 points

1440x900 opløsning - 3550 points

Edit:

Hvordan er det å kjøre 1680*1050 på kun 15,4"? Blir det for smått?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hvordan er det å kjøre 1680*1050 på kun 15,4"? Blir det for smått?

8574645[/snapback]

tipper det ikke er så altfor ulikt 1400x1050 på 15", og det er helt eventyrlig (litt mindre er det naturligvis pga annet høyde/bredde-forhold). Du får jo til og med 1920x1200 på 15,4" skjerm (har riktignok kun sett to modeller med det), men det regner jeg med begynner å bli i minste laget.

Lenke til kommentar

Heisann

Har nettopp skannet hele webbet for info om denne maskinen, har allerede bestemt meg, jeg skal ha den pc-en, 14.1" tommeren altså.

Kjempekraft i en liten box!

Lurte på om noen kunne fortelle litt mer om Santa Rosa teknologien og litt om hvor kraftig dette skjermkortet egentlig er, har ingen spilltester å matche med, trenger... spill...tester...

Så viss jeg kjøper rundt den 20. i denne månten så vil jeg få den tilsent den 24 viss jeg husker rett.

Kjempe tråd!

Lenke til kommentar
Hvor er 14 tommeren?! Finner bare 15,4 hos Netshop.

Trenger ny kraftpakke, men må være så liten som mulig. Regner med 14' med GeForce 8 er det nærmeste jeg kommer.

/espenah

8572792[/snapback]

Den ligger her

Mvh

Stian - NetShop.no

8573022[/snapback]

Takker! Må bestille nååå! Har ventet så lenge på oppfølgeren til 6214W, som 8(!) av vennene mine skaffet seg. Fantastisk maskin! Endelig er det min tur.. Haha, la de bli grønne i maska nå! (Flott at 14' kommer med sort tastatur!)

:thumbup:

/espenah

Lenke til kommentar
Lurte på om noen kunne fortelle litt mer om Santa Rosa teknologien og litt om hvor kraftig dette skjermkortet egentlig er, har ingen spilltester å matche med, trenger... spill...tester...

8577360[/snapback]

Info om Santa Rosa

Geforce 8600M vil yte omtrent 23% dårligere enn Go7950 GTX og vil jo da väre betydelig kraftigere enn modellen den erstatter, Go7600.

Lenke til kommentar

Kjempe!

Må bare få penga tilbake fra elkjøp først.

Og spørsmål til deg netshop_stian:

Når vil dere få inn 2 gb ram brikker? for ifølge zepto.dk så har 6224W støtte for 4 gb med ram, eller er det bare 667mHz brikker?

Så kommer jeg å "shop"per hoss dere snart! Håper det blir rask frakt ettersom jeg er helt frelst til denne maskinen nå :D Flott design er det også!

Lenke til kommentar
Mener å ha lest et sted at s-video utgangen vil bli byttet ut med HDMI, når skjer dette?

8577908[/snapback]

Har den ikke DVI da?

Om den hverken har HDMI eller DVI er det bare å vente for noe slikt kan jo ikke ettermonteres. SSD kan man jo sette inn senere...

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Mener å ha lest et sted at s-video utgangen vil bli byttet ut med HDMI, når skjer dette?

8577908[/snapback]

Har den ikke DVI da?

Om den hverken har HDMI eller DVI er det bare å vente for noe slikt kan jo ikke ettermonteres. SSD kan man jo sette inn senere...

8578492[/snapback]

Utklipp fra test som det er linket til i første post:

"Super Video TV-udgangen, batteriet VGA porten ( og strømstikket til laderen. HDMI kommer i stedet for SVHS til sommer"

Den har mao. ikke dvi eller hdmi for øyeblikket, men får det. Men når? For meg er ikke denne interessant før den får hdmi.

Lenke til kommentar
Mye penger å spare på de svenske sidene

8576232[/snapback]

Verdt å merke seg at de prisene er uten moms. Hvilket står i litt forliten og anonym skrift på venstre side av sidene :)

8576265[/snapback]

:wallbash:

Det var for godt til å være sant...

8581128[/snapback]

Tror det beste er å svare: xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...