Gå til innhold

Zepto Znote 6625/6224 (SSD, Santa Rosa, 8600M GT)

Anbefalte innlegg

Da kan det godt hende at du får pcen i tide, men det du kan gjøre er å ringe netshop mot slutten av neste uke for å finne ut om de har fått inn delene, eller når de får de inn. Så vidt jeg har forstått er det meningen at de skal få de inn 5/6-07, (står som ubekreftet).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er sur...

ANgående nvidia 7300 go så har den en benchmark (06) på 700 mens 8600 har rundt 3-4000, sier vi 3500 blir 8600 M GT 5 ganger bedre + den har directX 10 så da kan du rekne med litt mer i senere benchmark tester for DirectX 10

Endret av Mr_Wood
Lenke til kommentar

Hvis du vet hvor du skal hen, og har mulighet for tilgang til postkasse/postboks kan du gjøre det samme som jeg har tenk. Jeg resier vekk på ferietur 13 juni, men jeg skal få netshop til å sende den til adressen til noen jeg kjenner i det området jeg skal reise til, og da er det bare å hente den på postkontoret der i stedet ;)

Lenke til kommentar
Angående minnekortleseren.. hvilke format er det den støtter? Har lett på sidene til både netshop og zepto.dk uten å finne noe  :roll:  :(

Er det noen som vet noe om dette?

8774064[/snapback]

3in1card reader (MMC and SD) står det i produktbladet...

Lenke til kommentar
Angående minnekortleseren.. hvilke format er det den støtter? Har lett på sidene til både netshop og zepto.dk uten å finne noe  :roll:  :(

Er det noen som vet noe om dette?

8774064[/snapback]

3in1card reader (MMC and SD) står det i produktbladet...

8774648[/snapback]

Tusen takk for opplysningen! :D:D akkurat de jeg trenger og :p

Lenke til kommentar
Noen som har fått en av pc-ene enda? har vært 19 sider nå med bare diskusjon rundt dem men har noen fått fingrene i en av dem enda?

8778531[/snapback]

Det er derfor vi diskuterer om når de vil komme :p Nei, det er nok ingen som har fått maskinen ennå, men vi har diskutert rundt maskinen; skjermkort, ram, HDD o.l. :)

Lenke til kommentar
Da kan det godt hende at du får pcen i tide, men det du kan gjøre er å ringe netshop mot slutten av neste uke for å finne ut om de har fått inn delene, eller når de får de inn. Så vidt jeg har forstått er det meningen at de skal få de inn 5/6-07, (står som ubekreftet).

8766080[/snapback]

Nå er datoen 20/6... Ser at det øker hver dag, den danske siden har 14 dagers leveringstid, virker som netshop bare forholder seg til det og legge til etpar dagers margin. Noen ganger lurer jeg på om den i det hele tatt kommer... den gjør vel det :dontgetit:

Lenke til kommentar

Men hvis du ser på ordrebekreftelsen din, som du har fått per mail så står det (på min) "Levering: 05.06.07" Dvs. at hvis alt har gått etter planen så vil netshop få inn delene sine i dag, for å forhåpentligvis kunne sette dem sammen i morgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...