Odovacer Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Da kan det godt hende at du får pcen i tide, men det du kan gjøre er å ringe netshop mot slutten av neste uke for å finne ut om de har fått inn delene, eller når de får de inn. Så vidt jeg har forstått er det meningen at de skal få de inn 5/6-07, (står som ubekreftet). Lenke til kommentar
Mr_Wood Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Den er sur... ANgående nvidia 7300 go så har den en benchmark (06) på 700 mens 8600 har rundt 3-4000, sier vi 3500 blir 8600 M GT 5 ganger bedre + den har directX 10 så da kan du rekne med litt mer i senere benchmark tester for DirectX 10 Endret 2. juni 2007 av Mr_Wood Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvis du vet hvor du skal hen, og har mulighet for tilgang til postkasse/postboks kan du gjøre det samme som jeg har tenk. Jeg resier vekk på ferietur 13 juni, men jeg skal få netshop til å sende den til adressen til noen jeg kjenner i det området jeg skal reise til, og da er det bare å hente den på postkontoret der i stedet Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Vel... jeg skal til tunisia, så det blir nok lite aktuelt Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Blir fort litt værre da ja Da er det vel bare å krysse fingrene og håpe på at den kommer i tide Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Angående minnekortleseren.. hvilke format er det den støtter? Har lett på sidene til både netshop og zepto.dk uten å finne noe Er det noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Angående minnekortleseren.. hvilke format er det den støtter? Har lett på sidene til både netshop og zepto.dk uten å finne noe Er det noen som vet noe om dette? 8774064[/snapback] 3in1card reader (MMC and SD) står det i produktbladet... Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er det ikke mulig å bestille en 6224 fra Zepto sine sider lengre? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva mener du? Øverst til venstre er det ett søkefelt, skriv inn 6224 så finner du den. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) sikkert no mongo med PCen min Fant begge nå men kan ikke konfigurere noen av dem Endret 3. juni 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 trykk direkte på konfigurer, og ikke på linken til maskinen Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Angående minnekortleseren.. hvilke format er det den støtter? Har lett på sidene til både netshop og zepto.dk uten å finne noe Er det noen som vet noe om dette? 8774064[/snapback] 3in1card reader (MMC and SD) står det i produktbladet... 8774648[/snapback] Tusen takk for opplysningen! akkurat de jeg trenger og Lenke til kommentar
Mr_Wood Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som har fått en av pc-ene enda? har vært 19 sider nå med bare diskusjon rundt dem men har noen fått fingrene i en av dem enda? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 trykk direkte på konfigurer, og ikke på linken til maskinen 8775010[/snapback] Fant ut at det var noe feil med Firefox :S gikk helt fint med Explorer :S Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som har fått en av pc-ene enda? har vært 19 sider nå med bare diskusjon rundt dem men har noen fått fingrene i en av dem enda? 8778531[/snapback] Det er derfor vi diskuterer om når de vil komme Nei, det er nok ingen som har fått maskinen ennå, men vi har diskutert rundt maskinen; skjermkort, ram, HDD o.l. Lenke til kommentar
Mr_Wood Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 klart... men kanskje noen testere hadde fått den. Hvor kraftig kan man kjøre oblivion med skjermkorte mon tro.. Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg personlig håper den takler Age of Conan bra! Denne Zeptoen er virkelig drømme maskinen.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg lurer på om det egentlig vil bli noen synderlig forskjell på Zepto'n og Multicom sin jeg Blir spennende å lese testene som (forhåpentligvis) kommer snart.. Lenke til kommentar
Triffle Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Da kan det godt hende at du får pcen i tide, men det du kan gjøre er å ringe netshop mot slutten av neste uke for å finne ut om de har fått inn delene, eller når de får de inn. Så vidt jeg har forstått er det meningen at de skal få de inn 5/6-07, (står som ubekreftet). 8766080[/snapback] Nå er datoen 20/6... Ser at det øker hver dag, den danske siden har 14 dagers leveringstid, virker som netshop bare forholder seg til det og legge til etpar dagers margin. Noen ganger lurer jeg på om den i det hele tatt kommer... den gjør vel det Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Men hvis du ser på ordrebekreftelsen din, som du har fått per mail så står det (på min) "Levering: 05.06.07" Dvs. at hvis alt har gått etter planen så vil netshop få inn delene sine i dag, for å forhåpentligvis kunne sette dem sammen i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå