Gå til innhold

Zepto Znote 6625/6224 (SSD, Santa Rosa, 8600M GT)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er utolmodig du!? :hmm:  Jeg svarte på forige posten din at jeg kommer med svar på den problemstillingen i morgen, eller leste du ikke svaret mitt?  :yes:

8720778[/snapback]

hehe så ikke svaret ditt! takk, da venter jeg til i morra og ikke mer spamming fra meg

Lenke til kommentar

Ser ut til at 6224 er rimelig nå; med T7100, 160 gb hdd, 2 gb 667 MHz-minne og 12-cellers batteri kommer den på 10637,- :)

EDIT: ser ut til at moms forsvant flere ganger på rad da jeg konfigurerte, men så kom den desverre tilbake igjen :(

Endret av Delavar
Lenke til kommentar
Ser ut til at 6224 er rimelig nå; med T7100, 160 gb hdd, 2 gb 667 MHz-minne og 12-cellers batteri kommer den på 10637,- :)

EDIT: ser ut til at moms forsvant flere ganger på rad da jeg konfigurerte, men så kom den desverre tilbake igjen :(

8720829[/snapback]

Gå heller for T7300, med dobbelt så mye mb cache (4 istede for 2) :)

Lenke til kommentar

Personlig satser jeg på en 7200rpm hdd. Jeg er så lei av 5400rpm hdd'er, siden de er så treige. SÅ da får jeg heller ha 60 gigg mindre lagringsplass ;)

EDIT: Hva er galt med intel-kortet? Jeg tror det er bedre å velge dette, siden at N-"standarden" bare er draft enda. Intel vi lhelt sikkert være på plass med firmwareupdate like etter at N er ute av "draft-stadiet"

Endret av Fragment
Lenke til kommentar

Joda, men alikevel. Har hørt det argumentet før, og jeg vet fra praksis at 7200rpm føler kjappere ut enn en 5400 rpm (med tettere data, altså større plass)

Lydnivået...joda, sant det da....

EDIT: Kunne tenkt meg å sett en benchmark der 160gb 5400 rpm sammenlignes mot 100gb 7200 rpm :)

Endret av Fragment
Lenke til kommentar
Personlig satser jeg på en 7200rpm hdd. Jeg er så lei av 5400rpm hdd'er, siden de er så treige. SÅ da får jeg heller ha 60 gigg mindre lagringsplass ;)

8720966[/snapback]

snart kommer jo Samsung MP1 med hele 200GB 7200rpm og vil bli det klart råeste du kan putte i en bærbar av harddisker... om dette vil gi dramatisk støy er uvisst enda, men Samsung er jo kjent for å være forholdsvis bra på støy.

Lenke til kommentar
Hvis man bestiller i dag, når kan man vente seg å få pcn da?

Er jo ikke no vits i å bestille noe som bare blir utsatt og utsatt..

8722965[/snapback]

Jo tidligere du bestiller, jo lengre frem i køen havner du. Hvis du venter for lenge kan det være at alle maskinene de får inn i første levering er utsolgt allerede ;)

Lenke til kommentar
Finnes det noen forklaringer på forskjellen mellom Glare- og Matt- skjerm, som var nevnt litt tidligere i tråden? Hvilken type er f.eks. best i mye lys, osv?

8722989[/snapback]

sier seg vel litt selv? glare-skjerm er best i mørket/lite lys, og blir håpløse om du sitter med en eller flere lyskilder bak deg som reflekteres i skjermen. Matte skjermer fungerer greit i alt slags lys, men taper litt på kontrast og fargegjengivelse mot blanke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...