Gå til innhold

Zepto Znote 6625/6224 (SSD, Santa Rosa, 8600M GT)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei ta en titt på multicom sin toppmoddel den får du billigere og du får med webcam som scaner deg istedefor passord å du får fingeravtrykkleer og turboram billigere med de beste altrnativene enn med de laveste fra zepto

se her

http://www.multicom.no/SystemConfigurator....714%3bfl%3a1701

8719619[/snapback]

Men så får man dessverre ikke 800mhz på rammen

8720028[/snapback]

Er ikke engang sikkert om det er noe poeng i å ha 800mhz ram på Zeptoen....

Lenke til kommentar
http://en.wikipedia.org/wiki/Centrino#Sant...form_.282007.29

Her står det vertfall at Santa Rosa bare støtter 667 Mhz minne.... Kanskje Zepto har drete på draget her, ifølge wiki, er det neste platform fra intel som vil støtte 800 Mhz minne. Men batteri levetiden på denne skal visst være dårligere enn Compal@en fra multicom, men har ikke sett noen tester enda.

8720207[/snapback]

man kan bestille pcen med 667 MHz minne, så helt driti på draget har de ikke.

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt znote 6224 (har forsåvidt valgt den ;) ), fordi at den er lettere, tynnere, og mindre, har blank skjerm (multicoms har matt), samt at på znote er det en test som sier hvor bra den er (til tross for beta drivere).

Endret av Odovacer
Lenke til kommentar
Ser at Multicom sin er billigere enn Zepto, HW.no skulle laget en test der hvor de sammenliknet begge.

8720409[/snapback]

er rimelig sikker på at både HW.no og flere andre vil teste begge maskinene grundig når de først kommer på markedet :) men ettersom begge maskinene er plaget med leveringsforsinkelser er det vanskelig å teste når det ikke finnes noen maskiner å teste...

Lenke til kommentar
så man ble enige om at den OCZ 2GB 667MHz CL5 (5.5.5.15) var det beste valget?

8720157[/snapback]

Jeg får mail fra en kontakt hos netshop i morgen, han skulle kontakte intel anngående minnehastigheten. Jeg kommer til å poste svaret her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...