Gå til innhold

Har lyst på en ny mus...


Anbefalte innlegg

MEN.. så har jeg det luxusproblemet at jeg er venstrehendt! defor funker ikke noen av de mx modellene til logitech og ms intellipoint o.s.v! finnes det noen venstrehånds muser der ute?? eller må jeg ta til takke med den orginale trådløse itouch desktop musa jeg har (den som var i telehors adsl reklame i avisa e.l)! Den er fæl, tynn og tung! Jeg trenger rett og slett en større mus!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ER DEKK SIKRE PÅ DET???? mja.. ok

 

*trykke, trykke, skrive, trykke*

 

der.. nå har jeg købt en ny mus!

 

btw! er den noen grunn til at jeg brukte en halvtime på å få komma så langt at jeg fikk skrivi detta her?? gamer.no og hardware.no tar jo en mill år å få opp!

Lenke til kommentar

Hmm... Er venstrehendt jeg også, og "sliter" litt med de samme problemstillingene. Jeg vil ha en optisk TRÅDLØS mus for venstrehendte. MX300 ser bra ut den, skulle bare vært trådløs.

 

Hadde det samme problemet da jeg skulle få meg en joystick, valget falt på SAITEK CYBORG 3D USB GOLD. Er fornøyd med den.

 

Hvor stor andel av jordens befolkning er venstrehendte, forresten? Skremmende lite "ergonometrisk" for begavede mennesker som oss.

Lenke til kommentar

jeg skjønner problemet veldig godt, jeg er også ventrehendt.

nå har jeg aldri slitt med å finne meg mus som passer, ettersom jeg bruker høyre-hånden. men jeg tror det skal gå an å finne en del venstrehånds-muser, kanskje ikke av ypperste kvalitet men en del som er ganske gode. man må rett å slett ta til takke med det "nest beste".

det er mange venstrehendt, produsentene burde satse mer på å lage "redskap" til oss!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...