Erad Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 MEN.. så har jeg det luxusproblemet at jeg er venstrehendt! defor funker ikke noen av de mx modellene til logitech og ms intellipoint o.s.v! finnes det noen venstrehånds muser der ute?? eller må jeg ta til takke med den orginale trådløse itouch desktop musa jeg har (den som var i telehors adsl reklame i avisa e.l)! Den er fæl, tynn og tung! Jeg trenger rett og slett en større mus! Lenke til kommentar
fanzY Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 hmm....mx300 ? beste musen på markedet mener nå jeg. Den funker like bra for venstrehendte så vidt jeg vet. Har selv en explorer 3.0 men har tenkt å kjøpe meg en mx300. gå for den 8) Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 MX300 er som Logitech tidligere Pilot-versjoner like god å bruke for venstre- så vel som høyrehendte. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg har mx300, den ruler gata både for venstre og høyrehendte! (jeg er keivhendt og brukern både her og der og det går kjempefint:)) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg er også veeeeeldig venstrehendt, men jeg bruker alltid høyrehånda når jeg holder på med mus Lenke til kommentar
Erad Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 ER DEKK SIKRE PÅ DET???? mja.. ok *trykke, trykke, skrive, trykke* der.. nå har jeg købt en ny mus! btw! er den noen grunn til at jeg brukte en halvtime på å få komma så langt at jeg fikk skrivi detta her?? gamer.no og hardware.no tar jo en mill år å få opp! Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Logitech MX300 er for både venstrehendte & høyrehendte! Den musa er forresten rågod! Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hmm... Er venstrehendt jeg også, og "sliter" litt med de samme problemstillingene. Jeg vil ha en optisk TRÅDLØS mus for venstrehendte. MX300 ser bra ut den, skulle bare vært trådløs. Hadde det samme problemet da jeg skulle få meg en joystick, valget falt på SAITEK CYBORG 3D USB GOLD. Er fornøyd med den. Hvor stor andel av jordens befolkning er venstrehendte, forresten? Skremmende lite "ergonometrisk" for begavede mennesker som oss. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 jeg skjønner problemet veldig godt, jeg er også ventrehendt. nå har jeg aldri slitt med å finne meg mus som passer, ettersom jeg bruker høyre-hånden. men jeg tror det skal gå an å finne en del venstrehånds-muser, kanskje ikke av ypperste kvalitet men en del som er ganske gode. man må rett å slett ta til takke med det "nest beste". det er mange venstrehendt, produsentene burde satse mer på å lage "redskap" til oss! Lenke til kommentar
Erad Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Joystick er ikkeno problem for der har jeg brukt høyrehånda sia amiga dagene! Lenke til kommentar
celebos Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 jeg er venstrehendt og bruker microsoft v3.0 den er ikke så ille å holde i hånda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå