magne30 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg har nå fått meg et Chieftech Grønt miditower som så ut til et relativt bra kabinett, har montert Harddisk, Hovedkort, Cd rom, Eksternt overvåking av diverse tempraturer... jeg har ikke fått CPU,RAm og skjermkort enda--- Men jeg prøvde å skru på datan uten disse tingene da sto den på i et par millisekunder er dette normalt? eller står led-ledningene feil eller bare funker det ikke skru på datan utden de komponentene?? Abit BE7 P4 (533), DDR 333 Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Du mangler et par-tre kjernekomponenter, ja. Vent til du har fått dem, og prøv igjen. Lenke til kommentar
magne30 Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 ok hehe, regnet vel egenltig med det, men jeg greide å fyre opp min pentuim 3 maskin uten CPU... Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Denne gikk jo også på høres det ut som.. Bare ikke så lenge. Egentlig burde ivhertfall strømforsyningen svive. Hmm.. Er vel meget mulig at de har laget til noe som gjør at den ikke går på.. Det er jo tross alt ikke mye poeng uten det stash'et du mangler. Du vil nok slite med å kjøre flere programmer jah ELWiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå