Jakoozie Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei. Jeg skal ha denne dataen her. Så lurer jeg på om dere har noen forslag til skjerm? Det må selvsagt passe med grafikkortet, jeg skal ha dette Jeg har særdeles lite peil på DVI ut og inn osv osv. Kort og godt vil jeg ha en god skjerm, med best mulig bilde, 19-22", til rundt 4000 kr. Kan dere hjelpe meg?:=) Lenke til kommentar
sualc Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei. Jeg skal ha denne dataen her. Så lurer jeg på om dere har noen forslag til skjerm? Det må selvsagt passe med grafikkortet, jeg skal ha dette Jeg har særdeles lite peil på DVI ut og inn osv osv. Kort og godt vil jeg ha en god skjerm, med best mulig bilde, 19-22", til rundt 4000 kr. Kan dere hjelpe meg?:=) 8570008[/snapback] Kjøp Samsung Syncmaster 226BW til 3K på ComputerCity. Du gjør en god handel enten du fårA- eller S-panel. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 A eller S panel.. Hva vil det si? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 A eller S panel.. Hva vil det si? 8571481[/snapback] Ikke spør.. Se de andre 2 trådene om 226BW skjermen. Har bestillt en slik selv, å gleder meg til den kommer i hus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå