Gå til innhold

De Ondeste og mest amoralske spillene som finnes?


Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier så vil jeg at dere skal komme med eksempler på slike spill:

 

Nevn også ikkekommersielle prosjekter som har fått en del oppslutning og publisitet.

 

Jeg kommer bare på følgendes:

 

-Manhunt

-GTA

-Carmageddon

-Det spillet som er laget i Half Life 1 motoren hvor du kan pisse på folk, påtenne, skyte og drepe alt på særs groteskt vis. Husker ikke hva det heter.

 

Personlig liker jeg den absurde ondskapen i slike spill.

 

Svar i vei :)

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Det spillet som er laget i Half Life 1 motoren hvor du kan pisse på folk, påtenne, skyte og drepe alt på særs groteskt vis. Husker ikke hva det heter.

8569824[/snapback]

Trur du mener Postal. Trudde det brukte unreal motoren. 2'ern gjør i hvertfall det

8570151[/snapback]

 

Postal 1 var jo i 2d og brukte ingen av delene.

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar

Knights of the Old Republic 1 og 2.

 

I disse spillene kan du være ond tvers gjennom, og være ganske så manipulerende ovenfor folk - tilogmed 'kompanjongene' dine kan du gjøre dette med. Intet er som følelsen av å være en ond Jedi-mester og herske over galaksen med jernhånd. :)

Lenke til kommentar
Knights of the Old Republic 1 og 2.

 

I disse spillene kan du være ond tvers gjennom, og være ganske så manipulerende ovenfor folk - tilogmed 'kompanjongene' dine kan du gjøre dette med. Intet er som følelsen av å være en ond Jedi-mester og herske over galaksen med jernhånd. :)

8570172[/snapback]

Det samme gjelder i grunn spillet Jade Empire, som har samme utvikler.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Knights of the Old Republic 1 og 2.

 

I disse spillene kan du være ond tvers gjennom, og være ganske så manipulerende ovenfor folk - tilogmed 'kompanjongene' dine kan du gjøre dette med. Intet er som følelsen av å være en ond Jedi-mester og herske over galaksen med jernhånd. :)

8570172[/snapback]

Det samme gjelder i grunn spillet Jade Empire, som har samme utvikler.

8570194[/snapback]

 

...samme utvikler som KOTOR2 ja.

Lenke til kommentar
...samme utvikler som KOTOR2 ja.

8570254[/snapback]

Oi, beklager den glippen. Jeg fortrenger det spiller så godt jeg kan, skjønner du.

8570256[/snapback]

 

Hehe, SÅ dårlig er det da ikke. Med alle patchene er det faktisk ganske så godt. Problemet er bare at det er milevis under 1'ern.

 

Uansett, trådstarter, Postal 2 er det du ser etter. Det vet jeg. Sjekk det ut. Det er ultravoldelig, på en sykt humoristisk måte. Alle de syke tankene du kunne finne på å tenke - de kan du utøve i dette spillet. Grafikken er fortsatt mer enn brukbar også. Sjekk også ut de to expansion-pakkene. :)

Lenke til kommentar
...samme utvikler som KOTOR2 ja.

8570254[/snapback]

Oi, beklager den glippen. Jeg fortrenger det spiller så godt jeg kan, skjønner du.

8570256[/snapback]

 

Hehe, SÅ dårlig er det da ikke. Med alle patchene er det faktisk ganske så godt. Problemet er bare at det er milevis under 1'ern.

 

Uansett, trådstarter, Postal 2 er det du ser etter. Det vet jeg. Sjekk det ut. Det er ultravoldelig, på en sykt humoristisk måte. Alle de syke tankene du kunne finne på å tenke - de kan du utøve i dette spillet. Grafikken er fortsatt mer enn brukbar også. Sjekk også ut de to expansion-pakkene. :)

8570280[/snapback]

 

Ypperlig! Misforstå meg ikke :) Er ikke det at jeg synest all volden og faenskapen er så J***** kult. Det er bare det at det er så sykt at det blir så herlig humoristisk!

 

Jeg diskuterte dette med en kamerat idag og gud hvor mye syke ideer han hadde til spill. Trodde jeg skulle dø av latter :!: Tenkte derfor det ville vært gøyalt å søke opp noe av det som allerede eksisterer der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...