Enceladus Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Som emnetittelen sier så vil jeg at dere skal komme med eksempler på slike spill: Nevn også ikkekommersielle prosjekter som har fått en del oppslutning og publisitet. Jeg kommer bare på følgendes: -Manhunt -GTA -Carmageddon -Det spillet som er laget i Half Life 1 motoren hvor du kan pisse på folk, påtenne, skyte og drepe alt på særs groteskt vis. Husker ikke hva det heter. Personlig liker jeg den absurde ondskapen i slike spill. Svar i vei Endret 8. mai 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 -Det spillet som er laget i Half Life 1 motoren hvor du kan pisse på folk, påtenne, skyte og drepe alt på særs groteskt vis. Husker ikke hva det heter. 8569824[/snapback] Tror du mener Postal Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Postal 1 og 2. Spes nr 2. Det ble jo bare laget for å være jævlig. Rockstar sine spill synes jeg ikke hører inn her. Greit, de har noen "dårlige" sider, men de er først og fremst spill som virkelig har gameplay. Lenke til kommentar
blackops Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Du har jo selvfølgelig Dungeon Keeper 1 og 2. Det kommende Overlord, og Darkness. Dette er spill der du er den onde sida. Ellers kan du jo alltids spille tvers igjennom ond i eit rpg... Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 -Det spillet som er laget i Half Life 1 motoren hvor du kan pisse på folk, påtenne, skyte og drepe alt på særs groteskt vis. Husker ikke hva det heter. 8569824[/snapback] Trur du mener Postal. Trudde det brukte unreal motoren. 2'ern gjør i hvertfall det Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) -Det spillet som er laget i Half Life 1 motoren hvor du kan pisse på folk, påtenne, skyte og drepe alt på særs groteskt vis. Husker ikke hva det heter. 8569824[/snapback] Trur du mener Postal. Trudde det brukte unreal motoren. 2'ern gjør i hvertfall det 8570151[/snapback] Postal 1 var jo i 2d og brukte ingen av delene. Endret 8. mai 2007 av Phoenixs Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Knights of the Old Republic 1 og 2. I disse spillene kan du være ond tvers gjennom, og være ganske så manipulerende ovenfor folk - tilogmed 'kompanjongene' dine kan du gjøre dette med. Intet er som følelsen av å være en ond Jedi-mester og herske over galaksen med jernhånd. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Knights of the Old Republic 1 og 2. I disse spillene kan du være ond tvers gjennom, og være ganske så manipulerende ovenfor folk - tilogmed 'kompanjongene' dine kan du gjøre dette med. Intet er som følelsen av å være en ond Jedi-mester og herske over galaksen med jernhånd. 8570172[/snapback] Det samme gjelder i grunn spillet Jade Empire, som har samme utvikler. Endret 8. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Black and white er vel ganske "grusomt" slikt sett, om du velger vel og merke. Men Dungeon Keeper 1 og 2 er jo bygget for å være ond da. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Knights of the Old Republic 1 og 2. I disse spillene kan du være ond tvers gjennom, og være ganske så manipulerende ovenfor folk - tilogmed 'kompanjongene' dine kan du gjøre dette med. Intet er som følelsen av å være en ond Jedi-mester og herske over galaksen med jernhånd. 8570172[/snapback] Det samme gjelder i grunn spillet Jade Empire, som har samme utvikler. 8570194[/snapback] ...samme utvikler som KOTOR2 ja. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) ...samme utvikler som KOTOR2 ja. 8570254[/snapback] Oi, beklager den glippen. Jeg fortrenger det spiller så godt jeg kan, skjønner du. Endret 8. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 ...samme utvikler som KOTOR2 ja. 8570254[/snapback] Oi, beklager den glippen. Jeg fortrenger det spiller så godt jeg kan, skjønner du. 8570256[/snapback] Hehe, SÅ dårlig er det da ikke. Med alle patchene er det faktisk ganske så godt. Problemet er bare at det er milevis under 1'ern. Uansett, trådstarter, Postal 2 er det du ser etter. Det vet jeg. Sjekk det ut. Det er ultravoldelig, på en sykt humoristisk måte. Alle de syke tankene du kunne finne på å tenke - de kan du utøve i dette spillet. Grafikken er fortsatt mer enn brukbar også. Sjekk også ut de to expansion-pakkene. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 postal 2 er basert på unreal motoren ikke half-life Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 ...samme utvikler som KOTOR2 ja. 8570254[/snapback] Oi, beklager den glippen. Jeg fortrenger det spiller så godt jeg kan, skjønner du. 8570256[/snapback] Hehe, SÅ dårlig er det da ikke. Med alle patchene er det faktisk ganske så godt. Problemet er bare at det er milevis under 1'ern. Uansett, trådstarter, Postal 2 er det du ser etter. Det vet jeg. Sjekk det ut. Det er ultravoldelig, på en sykt humoristisk måte. Alle de syke tankene du kunne finne på å tenke - de kan du utøve i dette spillet. Grafikken er fortsatt mer enn brukbar også. Sjekk også ut de to expansion-pakkene. 8570280[/snapback] Ypperlig! Misforstå meg ikke Er ikke det at jeg synest all volden og faenskapen er så J***** kult. Det er bare det at det er så sykt at det blir så herlig humoristisk! Jeg diskuterte dette med en kamerat idag og gud hvor mye syke ideer han hadde til spill. Trodde jeg skulle dø av latter :!: Tenkte derfor det ville vært gøyalt å søke opp noe av det som allerede eksisterer der ute. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Black and white 1 og 2 ^^ kan jo kanskje dra med F.E.A.R og, spikre opp folk på vegger og sprenge avdem beinog armer, pluss hu derre kjerringa som tar helt av ^^ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ypperlig! Misforstå meg ikke Er ikke det at jeg synest all volden og faenskapen er så J***** kult. Det er bare det at det er så sykt at det blir så herlig humoristisk! 8570327[/snapback] Haha, ingen ting å misforstå. Vi alle har en syk jævel inni oss. Lenke til kommentar
Thimmis Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Et japansk spill, som jeg ikke husker navnet på, hvor poenget er å følge etter småjenter og voldta dem. Synes egentlig at dette overgår all det amoralske innholdet i Postal 2, og litt til. Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kanskje ikke direkte ondt, men Destroy All Humans: One Giant Step on Mankind ser unektelig både morsomt og litt "ondt" ut. Jeg har ikke prøvd spillet selv, men Aftenposten har en lovende anmeldelse av spillet: http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/spi...icle1084473.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå