Megern Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Et kamerat av meg har ordentlig irriterende problem med et program. Det er en pop-up som direktefører han in til en siden som prøver å selge et produkt. Legger ved noen bilder. All takk er vi takker vi for på forhånd. Håper noen vet hva dette er. Edit: Beklager en noe laber bilde kvalitet. .GIF er ikke noe av det beste Endret 8. mai 2007 av Megern Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Et kamerat av meg har ordentlig irriterende problem med et program. Det er en pop-up som direktefører han in til en siden som prøver å selge et produkt. Legger ved noen bilder. All takk er vi takker vi for på forhånd. Håper noen vet hva dette er. Edit: Beklager en noe laber bilde kvalitet. .GIF er ikke noe av det beste 8569712[/snapback] Lukter spyware helt hit. :!: Last ned HiJackThis. Legg filen på skrivebordet og endre navn til "etellerannet".exe Åpne programmet og velg scan og lagre loggfil. Legg loggen ut på Antivirus delen av forumet under en ny tråd, så tar vi det derfra. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Et kamerat av meg har ordentlig irriterende problem med et program. Det er en pop-up som direktefører han in til en siden som prøver å selge et produkt. Legger ved noen bilder. All takk er vi takker vi for på forhånd. Håper noen vet hva dette er. Edit: Beklager en noe laber bilde kvalitet. .GIF er ikke noe av det beste 8569712[/snapback] Lukter spyware helt hit. :!: Last ned HiJackThis. Legg filen på skrivebordet og endre navn til "etellerannet".exe Åpne programmet og velg scan og lagre loggfil. Legg loggen ut på Antivirus delen av forumet under en ny tråd, så tar vi det derfra. 8569953[/snapback] Ok, takker. Har prøvd spybot search and destroy, men det fungerte ikke. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Et kamerat av meg har ordentlig irriterende problem med et program. Det er en pop-up som direktefører han in til en siden som prøver å selge et produkt. Legger ved noen bilder. All takk er vi takker vi for på forhånd. Håper noen vet hva dette er. Edit: Beklager en noe laber bilde kvalitet. .GIF er ikke noe av det beste 8569712[/snapback] Lukter spyware helt hit. :!: Last ned HiJackThis. Legg filen på skrivebordet og endre navn til "etellerannet".exe Åpne programmet og velg scan og lagre loggfil. Legg loggen ut på Antivirus delen av forumet under en ny tråd, så tar vi det derfra. 8569953[/snapback] Ok, takker. Har prøvd spybot search and destroy, men det fungerte ikke. 8570660[/snapback] Har laget en tråd ny tråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764008&hl= Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Du treng ikkje to trådar, denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg