WheelMan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har hatt flere problemer med bluescreen, og det er ikke det verste. Det har skjedd TO ganger at jeg har fått opp meldingen: Feil under lasting av opperativsystem, og etter den siste nå, tror jeg det er noe fryktelig galt. Det er ikke beskrevet noen spessiell fil på blåskjermen, så jeg vet da ikke hvilken fil det er som tuller... Windows ligger på en 80GB Western Digital IDE disk (delt opp i 6 GB til windows, og resten til programmer), og jeg tror det er den som er problemet. Hadde ingen problemer med Windows da det lå på en 320GB disk (6 GB til windows da å), men grunnen til at jeg bytta var at jeg mista alt det andre på 320GB disken når jeg formatterte Men, noen som har en løsning? Burde jeg levere tilbake harddisken ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Satt og tenkte gjennom problemet mitt litt, og kom til og tenke på at det skjedde etter att jeg hadde kjørt en runde med CCleaner (både retta feil, og tømt cache o.l.), kan det være en sammenheng?, eller bare jeg og PC'n som er veldig gode til og time det her? Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kjør Windows debugger på minidumpen som blir lagret i Windows mappa. Du kan søke etter minidumper. ta å google windows debugger. Du åpner da minnedumpen i det programmet. Ellers kan det være greit å kjøre ei formatering av windows i ny å ne. Jeg vil også si at 6gb er alt for lite til en windows partisjon. Jeg selv har satt av 20-30gb til windows. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Kjør Windows debugger på minidumpen som blir lagret i Windows mappa. Du kan søke etter minidumper. ta å google windows debugger. Du åpner da minnedumpen i det programmet. Ellers kan det være greit å kjøre ei formatering av windows i ny å ne. Jeg vil også si at 6gb er alt for lite til en windows partisjon. Jeg selv har satt av 20-30gb til windows. 8569976[/snapback] Men, kan det ha en sammen heng, det at den kræsjer, og at jeg har kjørt CCleaner? Og, brude jeg få bytta disken? EDIT: Den windowsen som var der, la jeg inn på søndagen, etter at den kræsja på lørdag... Og windowsen som kræsja på lørdag, hadde liggi der siden torsdag kveld... Så, de varer sjelden mere enn 2 dager på den nye WD disken, men 0 problemer som sagt med den gamle 320GB S-ata disken min... EDIT2: Jeg har aldri hatt mere enn 6 GB til windows , har funka helt fint, og har som regel 2-2,5 GB ledig (grunnen til dette er at CCleaner rydder opp alt dritt) Men, spørsmålet står da: Burde jeg dra inn dit, og få bytta denna disken? Endret 8. mai 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Når du får blåskjerm så dukker det opp et siffer du kan skrive opp og søke med hos Microsoft.Er du heldig kan det si noe mer om hva som er galt. Microsoft har et register med disse tallene som er til hjelp ved feilsøking(husker jeg ikke helt feil ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå