_Johan_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Tittelen sier vel det meste, og jeg trenger hjelp. Hvordan jeg greier det henger i tråd med alene hjemme 2 på tven og rydding av rommet samtidig. Så spørsmålet mitt er ganske enkelt. Jeg har formatert en partisjon med et uhell, og kunne ha tenkt meg å fått tilbake det som va på den. Jeg har ikke gjort mer med den enn å formatere den, ikke lagt noe over den etc. Fant ut av det når jeg oppdaga at alle mp3ene mine va borte. Så hva slags program er det som kan hjelpe meg, siden jeg er litt små sur nå Takk for svar. Svein Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=16 Finner sikkert et brukbart et her. Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 tusen takk P@rm@nn, u are my angel Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 tusen takk P@rm@nn, u are my angel Gyggelig å høre Bare synd du ikke er jente :wink: Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hvis du skal få tilbake en partisjon, kan du bruke PowerQuest PartitionMagic 7.0. Prøv det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå