Gå til innhold

Skyecaller Pro N95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp fått meg "SkyeCaller : Full Screen Caller Display" og det fungerer ikke like bra her.. når jeg skal legge til bilder til kontakter får jeg bare opp "Memory full.. bla bla bla"..

og jeg har nok av ram ledig skulle jeg tro.. rundt 80MByte på telefonminne og over 1GByte på telefonminne..

noen som vet hvorfor det er slik?

Lenke til kommentar

kjøpte den vanlige, betalte med paypal og fikk kode, lasta ned programmet.

funker som bare det!

...men det må stå på hele tiden for å virke men det jobber vel ikke når det ikke ringer eller kommer sms etc!.

blir jo digre bilder! toppers!

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp fått meg "SkyeCaller : Full Screen Caller Display" og det fungerer ikke like bra her.. når jeg skal legge til bilder til kontakter får jeg bare opp "Memory full.. bla bla bla"..

og jeg har nok av ram ledig skulle jeg tro.. rundt 80MByte på telefonminne og over 1GByte på telefonminne..

8569178[/snapback]

Du må åpne bildene først på telefonen og så trykker du valg og forminsk.Da fungerer det helt fint.

Lenke til kommentar
noen som har kjøpt PRO verson ?

8569684[/snapback]

Har Pro versjonen men det er egentlig ingen vits.Er vel bare video klipp som er forskjellen.Men bildene som er over 500 kb må jeg forminske.Hvis ikke så får jeg minneproblemer.Synes det var meget bra greier.Noen andre som har erfaring med dette minnetøvet.Tenker da på de med og uten Pro-utgaven? Endret av Nseries
Lenke til kommentar

8569178[/snapback]

Har snakket med de på support for skycaller i dag.De forteller at dette med minne skjer fordi at telefonen bruker mye Ram på disse store bildene.Men forminsk bildet ved å trykke valg når bildet er åpnet og velg deretter forminsk.

Etter det åpner du skycaller og legger til det bildet som du forminsket.Har prøvd diverse frem og tilbake i dag og fant ut en ting til:når du bruker kamera evt er inne på galleri så har skycalller en tendens til å slå seg av selv.Dette er også fordi telefonen bruker mye Ram på de store filene og bildene som håndteres i kamera og gallerimodus.

Men fant ut at det betyr egentlig ingenting så lenger du sjekker at skycaller er aktiv etter at galleri eller kamera har vært i bruk.

Skycaller går som smurt så lenge man ikke bruker disse tingene mens skycaller går i bakgrunnen.Så jeg anser det ikke som noe stort problem.

Ble faktisk mye klokere etter et par epost til support.Er meget fornøyd med programmet. ANBEFALES....!!

Lenke til kommentar

Fortsatt så fungerer alt som det skal.Skycaller er kjempebra.Fint å se bildet av den som har sendt deg SMS med engang det piper i telefonen.

Hørte noen som har hatt RAM problemer men da er det bare å lese posten før denne.

Er som sagt kjempefornøyd.Kan heller ikke si at strømforbruket blir noe høyere av å kjøre SkyeCaller i bakgrunnen.

Endret av Nseries
Lenke til kommentar

8569178[/snapback]

Vel...

RAM har ingenting med ledig telefonminne og ledig minne på minnekort å gjøre da...

For å se hvor mye ledig RAM du har på telefonen må du innstallere et 3.parts program (går ut ifra at du må det på N95 også), som f.eks. Handy Taskman, Best Taskman, FExplorer eller Tasky.

De 2 sistnevnte er gratis, men FExplorer må signeres. :)

Har Pro versjonen men det er egentlig ingen vits.Er vel bare video klipp som er forskjellen.

8570027[/snapback]

Den "vanlige" SkyeCaller er utrolig mye tregere enn SkyeCaller Pro da, bare så det er sagt.

Med "vanlig" SkyeCaller tok det en evighet å få lagt til bilder til kontakter. Med denne måtte jeg også restarte telefonen XXX antall ganger, p.g.a. at den hengte seg under prosessen.

Hadde ikke noe trøbbel med SkyeCaller Pro...

Jeg har m.a.o. prøvd begge versjoner, så blir litt uenig i konklusjonen her...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...