Plomme Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Har noen av Dere erfaring med Windows Vista og Adobe Photoshop med Vista 64 bit? Adobe skriver følgende for sin nyeste verson "Adobe Photoshop CS3 Extended": (certified for 32-bit editions) Merkelig at man bare kan bruke 32 bit ? Endret 8. mai 2007 av Plomme Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har noen av Dere erfaring med Windows Vista og Adobe Photoshop med Vista 64 bit? Adobe skriver følgende for sin nyeste verson "Adobe Photoshop CS3 Extended": (certified for 32-bit editions) Merkelig at man bare kan bruke 32 bit ? 8568357[/snapback] Ikke vet jeg,men jeg har iallefall Adobe Photoshop 7.0 som jeg kjøpte for lenge siden og den fungerer utmerket på min Vista 64 bit Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jepp, fungerer med 64bit, men emuleres... Lenke til kommentar
Plomme Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Har noen av Dere erfaring med Windows Vista og Adobe Photoshop med Vista 64 bit? Adobe skriver følgende for sin nyeste verson "Adobe Photoshop CS3 Extended": (certified for 32-bit editions) Merkelig at man bare kan bruke 32 bit ? 8568357[/snapback] Ikke vet jeg,men jeg har iallefall Adobe Photoshop 7.0 som jeg kjøpte for lenge siden og den fungerer utmerket på min Vista 64 bit 8570437[/snapback] Høres kjempebra ut, jeg trodde jeg måtte kjøpe ny Adobe Photoshop. Jeg bruker i dag som deg 7,0, så da er dette ingen bekymring. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Plomme Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Jepp, fungerer med 64bit, men emuleres... 8570448[/snapback] Hva mener du med "emuleres"? Takker for svar :!: Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Alle programmer som kjører på en annen bithastighet en OS'et emuleres av maskina. Emulere betyr å etterligne funksjonaliteten til et annet system, for eksempel via programvare som gjør en PC eller annen enhet i stand til å kjøre programvare beregnet på en annen maskin- eller programvareplattform. Lenke til kommentar
Plomme Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Alle programmer som kjører på en annen bithastighet en OS'et emuleres av maskina. Emulere betyr å etterligne funksjonaliteten til et annet system, for eksempel via programvare som gjør en PC eller annen enhet i stand til å kjøre programvare beregnet på en annen maskin- eller programvareplattform. 8572020[/snapback] Takker så mye for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå