Panzergraf Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 En jeg kjenner prøver å registrere seg på Facebook, men har problemer med det. Får opp meldingen "Sorry, that registration option is only available for users 18 and over. Please register through your high school or college below." når vedkommene prøver å velge noe network greier, og vedkommne får ikke lov til å regge seg uten. Av en eller annen grunn. Hvordan joiner man Facebook når man er under 18? Er jo selv 20, så hadde ikke det problemer, og har ikke lenger noen måte å hjelpe min bekjente. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 velg en annen type skole, type college eller high school Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 [21:52] Xxxx: "velg en annen type skole, type college eller high school" [21:52] Xxxx: ...de er jo de jeg velger [21:52] Xxxx: men *skole-x* finnes der ikke i den fancy listen [21:53] Xxxx: noe som er merkelig, siden det finnes nok av facebook elever på *skole-x* som er under atten *identitet sensurert. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Altså, hvilket network du er i kan du forandre på etterpå. Så er jo bare å velge en vill jeg tro (shooooot me if im wrong) Lenke til kommentar
Panzergraf Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Prøvde å registrere for denne personen (med den personens fødselsdato) og det var faktisk ikke så lett. Kunne ikke velge "none of the above" på skoler og skit, og ble nødt til å velge en eller annen skole, og så skulle de plutselig ha emailen til den skolen og sånn... Og det var bare amerikanske highschools og college-greier? Burde da være noen annen måte å komme unna dette på? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 De fleste norske videregående skoler er der. Ihvertfall som jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Registrerte meg der nå... Herregud det var kjedelig, hva er poenget? Hadde fått masse meldinger fra folk på msn-listen min jeg ikke kjenner, om å bli venner osv. Haha! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Registrerte meg der nå... Herregud det var kjedelig, hva er poenget? Hadde fått masse meldinger fra folk på msn-listen min jeg ikke kjenner, om å bli venner osv. Haha! 8569839[/snapback] Hvorfor har du folk på MSN som du ikke kjenner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå