Gå til innhold

Betyr grafikk mykje for deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det betyr litt for meg, bare å ha god grafikk går inn i selve totalopplevelsen uansett hva

Gears Of War og Oblivion for eks, konge grafikk men også konge gameplay

 

Legend Of Zelda, fin grafikk der og bra gameplay

Grafikk er en bonus

 

Men hadde ikke kjøpt Gears Of War viss det var stygg grafikk og det kan ødelegge hele totalopplevelsen for min del

 

1. Grafikk

2. Gameplay

3. Historie

4. Lyd

Lenke til kommentar

Grafikken er viktig for meg. men den kan ødelegge spillegleden også.

Et spill med god story, som er morsomt å underholdende, blir ikke ødelagt av dårlig grafikk.. Men er spillet kjedelig og ikke noe spennende i det hele tatt, kan grafikken spille en litt større rolle. Spillglede forran grafikk.

Lenke til kommentar

Her var det ein del som meiner grafikk berre er ein bonus. Det meiner eg og, men den kan ikkje bli for dårleg.

Men det er nokoen som meiner at grafikk er eit must, det er det nokon gongar og. :)

Det er berre å fortsette å poste, eg vil høyre fleire meiningar. :D

Lenke til kommentar

Grafikk når det gjelder det tekniske ståstedet er ikke viktig for min del. Så lenge designet på spillet er bra slik at det interesserer meg så er det nok.

 

Det er ikke det som får meg interessert i spill, det er konseptet, historien og gameplay. Jeg setter gjerne gamle 2D-spill i 8/16-bit ovenfor mange av dagens spill uten problemer.

Lenke til kommentar

Grafikken har en god del og si for meg, jeg kjøper gjerne ett spil fordi det ser dritbra ut, om det er ett godt kjøp eller ikke er opp til Gameplayet og avgjøre.

 

Hvis jeg hører om ett spill som har dritbra Gameplay, men ikke ser så bra ut pleuer GP og overdøve Grafikk.

Lenke til kommentar

Ikke noe særlig, nei. Litt visst grafikken har noe med spillet å gjøre (lysforholdet i Splinter Cell og Alan Wake f.eks) Men det er alltid morsomt å se hvor lang man kan komme med dagens teknologi. Foretrekker heller en god story og god lyd.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...