Gå til innhold

Betyr grafikk mykje for deg?


Anbefalte innlegg

Det betyr ikkje så mykje for meg, kanskje med nokon spel, men ikkje alle. Med Super Mario 64 (som eg har kjøpt på VC) bryr meg ikkje om grafikken. Slik er det med andre spel og, som Zelda: ALTTP, eg treng ikkje dritbra grafikk for å spele spel så lenge det er kjekt å spele. Er du sånn eller ser du om det er bra nok grafikk før du kjøper spelet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om grafikken betyr mye? Tja, det kommer vell litt ann på spillet.

I fps og rpg så betyr det en del at spillet ser fint ut, da er det med på å skape den riktige stemninga. I strategi og lignene så er ikke grafikk like viktig. Alt i alt så er ikke grafikk det viktigste for at et spill er bra, men det hjelper en god del.

Lenke til kommentar

For meg betyr grafikken langt over normalt.

Jeg er grafikkhore og digger et bilde som er spikret i HD-skjermen min.

 

Jeg gikk ikke inn i nextgen for at gameplay skulle være noe nytt.

Gameplay får de til selv på DS, så ja, for meg er grafikken høyt verdsatt i min NextGen verden.

 

Så får alle de noble med 360, PS3 og HD-tv sitte på sin høye hest og si at grafikk ikke betyr noe særlig og gameplay alt.

 

I min verden er det i alle fall svært avgjørende.

Lenke til kommentar

Svært lite, med mindre grafikken er stygg (for min del) så bryr jeg meg katten. Spiller gjerne med alt på low om spillet er bra. Jeg kjøper gjerne en film for eyecandy, men ett spill spiller jeg, sitter ikke å ser på :p Vel, det var ett par steder i CoD3, men da brukte tyskerne å skyte meg så det ble slutt på det etterhvert.

Lenke til kommentar

Vel, spill er som damer/og alt annet sånt, det beste er selfølgelig innhold(gameplay og det), men utseendet(grafikken) apellerer, og er det første man ser. Men legger ikke stor vekt på grafikk, hvis det er noe jeg "vet" er bra, så er det nok.

 

edit: leif lol

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Grafikk betyr mindre og mindre for meg. Art-direction er mye viktigere.

 

Før var jeg mye mer opptatt av grafikken fra et teknisk standpunkt, men dess bedre grafikken blir, dess mindre spiller det noen rolle. For meg er Wind Waker, Shadow of the Colussus, og Okami mye penere enn noe "Next-gen" spill.

 

Og all 3Dgrafikk etter Half-Life 1 er egentlig helt ok så lenge art-directionen ikke er rævva.

Lenke til kommentar

Nei, teknisk grafikk betyr ikke så mye for meg. Bare i bilspill og sånt.

 

Artistisk og kreativt gjennomført grafikk er derimot viktig. Selvsagt kan man kombinere både teknisk og artistisk god grafikk, det er jo optimalt for det visuelle.

 

Men for eksempel Zelda: Twilight Princess som har så sinnsykt gjennomført stil, mener jeg har mye bedre grafikk enn enkelte andre spill med mange flere polygoner.

Lenke til kommentar

Grafikk betyr ikke så forferdelig mye for meg, selv det altid er kjekt å ha så god grafikk som mulig. Eller, for å si det slik; Grafikk betyr noe for meg helt til et vist nivå. Så lenge man kan se hva figurer skal fårestille så er det helt greit bare gameplayet og måten historien utspiller seg på et god.

Lenke til kommentar

ikke så lett å svare på egentlig:P

mest rett blir vel "det kommer ann på"

 

ta et spill som God Hand. det kjøpte jeg og ELSKET det. var ikke viktig om grafikken var god i det hele tatt.

dette gjelder flere spill.

 

så har man God Of War 2. dette spillet har vel egentlig ikke så veldig bra gameplay at det gjør noe men fy så flott det er å se på :D

 

hvis jeg føler for et spill med grafikk så spiller jeg det og hvis jeg føler for bra gameplay (som jeg ofter gjør) så finner jeg et spill som har det uavhengig av grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...