Co[]V[]bster Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Temaet sier allt! :wink: Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 -"the plow" fra cramageddon2. tung, rask og destruktiv -den lille tysker-bilen fra bf1942. stappe den full av dynamitt og peise den inn i en enemy tank. -tanksen fra "Metal Slug". Genialt kjøretøy i et genialt arcade-spill. -Toad sin gocart i MarioKart Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 oi, i et eller annet bilspill ja beklager :-? Lenke til kommentar
The man! Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 lancer Evolution VII Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Ahh, jeg har fortsatt bare de bilene man starter med! Hvordan unlocker jeg nye? får en bra plass på championship? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Man kan vel unlocke nye biler?! Umm, jeg begynner å tvile! Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 1 plass eller 1-3 plass? Alltså vinne allt i allt? F.eks: Australia rally? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 For å feks RC bilen så er du nødt til å ringe den Hint telefonen eller se etter koder på nettet. Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Lada niva er den beste må jeg si :wink: Lenke til kommentar
Mitox Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Favoritt bil i CM3 varierer etter hvilken SS som kjøres. Du unlocker biler med å vinne championship ja. Men hvordan unlocker jeg alle stages? Mangler fortsatt mange på Greece Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Lada niva er den beste må jeg si :wink: lol, Jau fin den. Skal man ha lada, må man ha en forbasket stor subwoofer på taket, slik at hele bilen rister når man smeller inn en Heavy CD!! ALL HAIL LADA! ALL HAIL LADA! ALL HAIL LADA! -Sees på mandag -CoMbster -!!HA ETT GODT NYTT ÅR!! Lenke til kommentar
cyberXbox Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 For å feks RC bilen så er du nødt til å ringe den Hint telefonen eller se etter koder på nettet. Du hadde ikke giddi å lagt ut de bonus kodene a? Da slipper jeg å ringe den svin dyre telefonen. hehe Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 www.gamerevolution.com Tror det ligger noen der. :wink: Lenke til kommentar
cyberXbox Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 eller kanskje ikke..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå