sample Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei, jeg gikk i Elektro GK for 3 år siden, der jeg strøk i en eksamen. Som fortsatt gjenstår... Før jeg kan gå videre. Har prøvd å ta den 3 ganger men klarer bare ikke den. Noen som har forslag for hvordan jeg kan klare dette? Når har det tross alt gått 2 år siden jeg hadde noe med elektro å gjøre, fordi jeg tok Elektroteknikk i VK1, det visste seg at elektro ikke er noe for meg. Noen forslag? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 De er vel generellt ganske slappe på den eksamenen, var i allefall slik jeg opplevde det når jeg tok den.. Er det muntlig eller skriftlig? Vi hadde bare en muntlig-eksamen. Det var 30minutter hvor jeg prata rundt grøten hver gang det var noe jeg ikke kunne.. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 www.udir.no og læreplanen må være en god begynnelse. Last ned noen gamle eksamen og les i læreplanen hva som må læres. Du kan jo alltids spørre på forummet også vist det er noe du evt ikke har forstått innen elektro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå