lain Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Som toeblast sier, er det ikke enkelt å anbefale serier til deg. Har du lest om de forskjellige seriene her? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=674728&hl= Gunslinger girl støttes foresten, en av de bedre etter min mening, sjekket ut hellsing enda? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hellsing er å anbefalle^^ Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Husk å se hellsing OVA (aka hellsing ultimate) og ikke den originale animeen. hellsing ultimate er sinnsykt bra. Lenke til kommentar
akan Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 se hellsing OVA etter at du har sett orginal serien.. musikken er mye bedre på orginalen, men kvaliteten er bedre i OVAen Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd med Death Note hittil Har sett 10episoder nå. Selvom listen min ikke gir noe mening så håper jeg dere kan komme med anbefalinger selvom det kanskje ikke virker som om det passer til meg. Det viktigste er at det er en serie som er så bra at det grøsser nedover nakken på deg. Som gjør at du blir så avhengig at det eneste du vil er å sitte oppe hele natten å se på anime! ;p Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg er rimelig ukritisk personlig. Har digget alle animeene jeg har sett hittil. Digger både One Piece, Naruto, Bleach og Death Note. Full Metal var bra og. Men den jeg har digget mest er Monster, fantastisk fet historie, og realistisk i tillegg. Noen vil kanskje si den har deler som virker som ikke har noe med handlingen å gjøre, men saken er at den bygger opp en historie som er drit bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå