tanngarden Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) står dønn fast her nå, klarer bare ikke å skjønne hvordan jeg kommer videre her, legger ved noen bilder sånn at det går ann å se hvor jeg er(er så vanskelig å forklare)... noen som kan si meg ossen jeg kommer meg videre ut av dette rommet? Endret 8. mai 2007 av tanngarden Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Slipp liket i elven på høyre side, så kommer det flytende på venstre side etter litt tid. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Slipp liket i elven på høyre side, så kommer det flytende på venstre side etter litt tid. 8568051[/snapback] TUUUUSEN TAKK!! der redda du kvelden min Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 God of war 2 er vel det nærmeste man kommer det optimale action adventure spillet. Så ja. Det er bra. Det er faktisk og Best! Med mindre man bare liker sære japanske RPG med drager som snakker putespråk så vil man like dette spillet. Et sikkert kjøp. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 God of war 2 er vel det nærmeste man kommer det optimale action adventure spillet. Så ja. Det er bra. Det er faktisk og Best! Med mindre man bare liker sære japanske RPG med drager som snakker putespråk så vil man like dette spillet. Et sikkert kjøp. 8569240[/snapback] ^^ What he said! Det er so latterleg bra gjennomført det spelet. Kompisen min og eg stod fast ein 10 minutt på den plassen der før vi kom vidare. Gåtene i dette spelet er berre heilt sinnsjukt tøffe. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Husker jeg slet på samme stedet, men fant det ut eller en del surring. GOW2 er konge, beste spillet til PS2. Gleder meg til GOW3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå