kikk0 Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Har kjøpt meg MSI GF4 Ti4200 8x 128. noe eg alder skulle ha gjort;( For det første er det haugevis med flimmer i CoutnerStrike (vertikale flimmringer) Har prøvd alt i min makt for å få vekk flimmringene. Fekk ein cd med 3d desktop på kjøpet. når eg skal køyre det er det som om du var i mitten av 90 tallet. hakker som bare pokker reknet med at det skulle vere relativt bra grafikk på det programmet siden det fulgte med kortet :x Er ikke fornøyd med kortet i det heletatt. må vere noe feil med kortet. Kjøpte forøvrig ny maskin med kortet. (sjå signatur) Kan ikke skjønne at det skal vere noe galt med maskina. Vil eg eventuelt få byttet kortet? må da vere noe feil på kortet. har prøvd alle de nyaste driverne. og litt eldre drivere. Noen som har peiling??? Takker og bukker for svar 8) Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei har ikke noen svar, men ville bare si at mange av de samme tingene skjedde da jeg satte opp mitt nye Radeon 9700 kort på ett Asus P4S8X hovedkort. Masse grafiske feil i CS (rare farger på veggene o.l.), lagging, spill som frøys og alt mulig tull. Først når jeg installerte de nye directX 9.0 driverne fikk jeg bot med problemene, Hvis du kjører noen av 40.xx driverne vil jeg anbefale enten å prøve den nyeste 41.xx eller en av de eldre 30.xx Hadde masse tull med 40.71 og de der, hold deg unna de! Håper du finner ut av det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå