Composer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nå hadde jeg pakket med meg Nintendo og nyeste zelda for å ha noe og gjøre mens jeg er en uke på kurs, og så viser det seg jo at jeg får jo ikke tilgang til den rette kanalen for og få spilt!! Jeg får koblet scart og alt det der, men det skjer ikke noe når jeg skal trykke på "av" kanalen på kontrollen.. Blir veldig takknemlig om noen har løsning på dette Bor forresten på SAS Hotell, og begynner og lure på om det har plombert alt annet enn hotell-programmet.. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hadde samme problem når vi var på skoletur til Praha. Det gikk ikke ann å sette tv'en på riktig kanal. Det løste vi ved å kjøpe en universal kontroll som vi fikk til å funke på tv'en. Mulig at dette kan løse ditt problem også Lenke til kommentar
Composer Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Hadde samme problem når vi var på skoletur til Praha. Det gikk ikke ann å sette tv'en på riktig kanal. Det løste vi ved å kjøpe en universal kontroll som vi fikk til å funke på tv'en. Mulig at dette kan løse ditt problem også 8567954[/snapback] Ja det kan jeg alltids gjøre, hvis de støtter helt nye lcd skjermer da.. Skal lure på om det går ann og koble ut noe på den der boksen som er koblet opp mot tv'n, men da går det vel sånn alarm og jeg blir kasta ut av hotellet Lenke til kommentar
Composer Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Nei jeg fant ut Var bare og plugge ut en sånn data kabel som hotell-systemet går over - og stille kanalen inn med knappene på tv'n .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå