axaver Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 En venn av meg skal ha båt. Han har 20.000 kroner i disposisjon. Han vil gjerne ha en 9,9/15 hk motor (ikke no spesielt ønske om merke) Og jeg skal hjelpe han! Så jeg tilkaller likevel dere:) Han er ganske "keen" på speedbåt. Men må se hva dere finner. Skal gå fort og hvertfal ha plass til 2. Fint brukt. Max 20 tusen asså! Takk for svar Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vel www.finn.no er jo et fint sted og begynne da Jeg har faktisk en båt til salgs der, men siden jeg nå har klaga på andre som pøver seg på kjøp og salg får vi ta det over pm Anbefaler at andre gjør det også egentlig..... Lenke til kommentar
axaver Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Vel www.finn.no er jo et fint sted og begynne da Jeg har faktisk en båt til salgs der, men siden jeg nå har klaga på andre som pøver seg på kjøp og salg får vi ta det over pm Anbefaler at andre gjør det også egentlig..... 8568225[/snapback] Joda, er ikke så noob. men bare noen tips. men men, har funnet noe nå. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Vel www.finn.no er jo et fint sted og begynne da Jeg har faktisk en båt til salgs der, men siden jeg nå har klaga på andre som pøver seg på kjøp og salg får vi ta det over pm Anbefaler at andre gjør det også egentlig..... 8568225[/snapback] Joda, er ikke så noob. men bare noen tips. men men, har funnet noe nå. 8568298[/snapback] Hvilken båt har du funnet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå