Gå til innhold

Xbox 360 HD DVD

Anbefalte innlegg

åsså følge d med fjernkontroll som aleina koste 2-300 spenn.ikkje gale då. eg lurte på ein ting. jørr denna bedre jobb med oppskalering enn xboxen?

edit: filmar t 99,- på cdon.no

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.playx.no har någen ner mot 49,-

någen som vett kor mange filmar som e gitt ut på hd-dvd? litt greit å veta potensialet t samling. ;)

edit: wikipedia kviskra meg i øyra at ca 400 filmar va gitt ut på hd-dvd :p

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar
halla balla!!!! se på datoen på posten så får du se noe rart!! :p :p :p

har du sett det :p dette var veldig off topic da!! rofl :!:

jeg personlig skal også få meg Hd-tv!!! men den kommer til å være en 3800 kroners tv på 32' og kommer til å rokke rommet mitt XD

Endret av gmo112
Lenke til kommentar
åsså følge d med fjernkontroll som aleina koste 2-300 spenn.ikkje gale då. eg lurte på ein ting. jørr denna bedre jobb med oppskalering enn xboxen?

edit: filmar t 99,- på cdon.no

Det er bare et drev. Signalene overføres via USB til 360 som gjør all behandling av signalene via sin software, ergo skulle ikke det endre noe på oppskalering av vanlig DVD.

Lenke til kommentar

har bestil blades of fury, the heartbroke kid og the manchurian ettelleraent. alle t 59,- på playx.com + battle of middleearth 2 t 159,-

andre filmar som burde kjøpast utenom transformers? har hørt at king kong ska ha bra kvalitet...

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar
..Du kan også trygt importere et slik drev fra hvor som helt i verden ettersom de er sonefri.

Dette gjelder fortsatt, eller?

Jeg kjøpte hd dvd spilleren i går for 250 kr. Mange billige filmer på play.com og slikt, men noen av dem står det "Region 1 DVD - Will only play on North American Region 1 or multi-region DVD players" på mens på for eksempel denne står det ingenting om soner :hmm:

Edit: Ser jeg feil, eller har playX.no bare 11 filmer? :p

Endret av mamama
Lenke til kommentar
Ah, strålende! Jeg hadde hørt rykter om at det ville bli soner seint i 2007.

2007 har vært :hmm: Uansett, det skjer neppe noe spes. nytt på hd-dvd fronten fremover, formatet er jo allerede lagt dødt. Det er derfor hd-filmer er så grise billige fortiden, så har du kjøp hd-spiller nå, bør du virkelig hamstre dvder, for jeg tror neppe sjappene tar inn såmange flere kopier etter at de er utsolgte.

Lenke til kommentar
Ah, strålende! Jeg hadde hørt rykter om at det ville bli soner seint i 2007.

2007 har vært :hmm: Uansett, det skjer neppe noe spes. nytt på hd-dvd fronten fremover, formatet er jo allerede lagt dødt. Det er derfor hd-filmer er så grise billige fortiden, så har du kjøp hd-spiller nå, bør du virkelig hamstre dvder, for jeg tror neppe sjappene tar inn såmange flere kopier etter at de er utsolgte.

Jepp, jeg vet formatet er utdødd men når det er gitt ut 500 filmer eller hva det er så går det litt tid enda før alle blir solgt i alle butikkene. Men godt at det ikke er kommet soner :)

Endret av mamama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...