Hansiii Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Er det virkelig ingen soneindeling på HD-DVD? Og det kommer ikke noe soneindeling senere eller noe slikt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Uansett hadde vært veldig greit om microsoft helller hadde puttet inn et hd-dvd inn i xbox premium. Så ville alt stresset med å skaffe seg ekstra drev som opptar masse plass vært unødig. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Er det virkelig ingen soneindeling på HD-DVD? Og det kommer ikke noe soneindeling senere eller noe slikt? 8592969[/snapback] Det er et eller to studioer som har snakt om å legge til soneinndeling på filmene sine. Uansett vil spillerne som er ute nå, ALLTID være sonefrie. Uansett hadde vært veldig greit om microsoft helller hadde puttet inn et hd-dvd inn i xbox premium. Så ville alt stresset med å skaffe seg ekstra drev som opptar masse plass vært unødig. 8592999[/snapback] Absolutt helt enig. Om det hadde skjedd hadde jeg solgt bestemora mi for å få byttet ut det nåværende oppsettet. Det ser liksom ikke like smooth ut. Et lite pluss er at jeg nå har to discer tilgjengelig. Kan eksempelvis lett bytte mellom å spille litt Guitar Hero 2 og så se noen episoder Futurama uten å måtte lette på stumpen min. Endret 11. mai 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Er det virkelig ingen soneindeling på HD-DVD? Og det kommer ikke noe soneindeling senere eller noe slikt? 8592969[/snapback] HD DVD er regionsfritt. Linky 1. Om det blir innført soneinndeling etter hvert? Formatet har støtte for det slik jeg har forstått, men tviler på om det kommer til å bli innført. I alle fall så blir ikke spillere som er solgt opp til da affektert av sonene, det er i alle fall det jeg har lest en eller annen plass....*sorry, fant ikke kilde på det siste utsagnet* Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ingen soneinndeling på HD DVD - ei heller i framtiden så langt man kan forstå : http://www.hdhjemmekino.com/index.php?opti...&id=27&Itemid=1 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Greia er at en venn av meg, som eier filmutleie på internett, får blue-ray filmer gratis heletiden. Ikke nok det med, så er han i familien. Dvs, jeg får/får låne blueray filmer av han sånn ca når det passer meg. En stor fordel å ha PS3 da.. 8591051[/snapback] Med all mulig respekt - i lys av hva du skriver her og i de andre påfølgende postene etter din første i tråden --- så skjønner jeg ikke hvorfor du i hele tatt gadd å starte denne tråden. Du har jo allerede svaret! Knock yourself out! - som det heter. PS3 er veldig bra som Blu-ray spiller og du blir ganske så sikkert fornøyd med den. (og så har jeg hørt at man kan spille spill på den også ) Endret 12. mai 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Han spør om xbox360 premium kommer med hd-dvd, noe som ikke er tilfelle og dumt spør du meg. Ser ikke behovet for deg å være frekk. Han fikk svaret sitt, så kommer flere med nedlatende kommentar om valget hans. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Internett - værsego'! Litt usikker på hvordan du greide å tolke meg som frekk. Håper ikke det er det jeg er kjent for her på forumet. Men jeg er kanskje ikke så flink til å putt alle disse smileys greiene rundt over alt som så mange andre er. Og nedlatende om valget hans er jeg i hvert fall ikke da jeg har både HD DVD og BD spillere selv - rasende fornøyd med begge format. Hvis man leser restene av postene hans så skinner det rimelig greit igjennom at for han så ville PS3 med BD være et bedre valg som HD filmavspiller uansett - og det virket som han hadde bestemt seg allerede før han stilte spørsmålet - hvilket som du sier selvfølgelig er helt relevant spørsmål. Men det virket ikke som det hadde så mye å si uansett da han på forhånd mener at PS3 er en bedre spillmaskin, BD er et bedre HD filmformat enn HD DVD- og at han har tilgang til gratis BD filmer. Og disse tingene visste han før han spurte om intergrert eller ekstern HD DVD spiller i 360. Så får vi håpe at trådstarter - som var den jeg henvendte meg til, ikke oppfattet meg som frekk da - det var jo overhodet ikke hensikten. :) osv... Endret 12. mai 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Helt enig med Dr.Peedee her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kan noen gi meg link til en nettbutikk som gir meg billigst mulig HD DVD Addon? Gjør ikkenoe om det er i utlandet, bare pluss det så lenge de er pålitelite og billigere enn i Norge totalt sett med frakt og fortolling osv Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Kan noen gi meg link til en nettbutikk som gir meg billigst mulig HD DVD Addon? Gjør ikkenoe om det er i utlandet, bare pluss det så lenge de er pålitelite og billigere enn i Norge totalt sett med frakt og fortolling osv 8596208[/snapback] Jepp! Har hørt at www.play-asia.com selger veldig billig, uten å ha sjekket der selv. Totalt sett billigere inkludert alt. Endret 12. mai 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Sjekk der nå, var snakk om 300 i forskjell, da stikker jeg heller på nærmeste Elkjøp of får den i hendene samme dagen. Følger det med noen film? Noen steder som det følger med film ved kjøp av HD DVD Addon'en? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Videogames plus får du den for 1200 spenn pluss frakt, mener de merker pakken slik at du slipper mva og avgifter når den kommer til Norge. Du får den for samme prisen hos Play-asia også, men det som er litt kjipt der er at fjernkontrollen du får med tror jeg har japanske tegn og forklaringer. Skal vel ikke være noe forskjell på selve spilleren. Ellers så får du den for rett under 1500 spenn her i Norge fra Netshop.no for eksempel. Ellers så kan du alltids følge med qxl eller ebay hvis du vil spare noen kroner. Personlig ville jeg ikke kjøpt fra Play-Asia bare pga fjernkontrollen, og i alle fall ikke når jeg får den for samme prisen fra videogamesplus.ca. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Merka det med Japanske tegn osv, var jo det på mye rart der på Play-Asia. Hva slags valuta opererer www.videogamesplus.ca i? Regner med det er Canadiske Pund? Må vite for beregning av priser. Men hva hvis jeg vil kjøpe med dette: Spiderman 3 Kontroller Play'n Charge Kit Battery Pack Blir det fremdeles uten tolling osv? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Merka det med Japanske tegn osv, var jo det på mye rart der på Play-Asia. Hva slags valuta opererer www.videogamesplus.ca i? Regner med det er Canadiske Pund? Må vite for beregning av priser. Men hva hvis jeg vil kjøpe med dette: Spiderman 3 Kontroller Play'n Charge Kit Battery Pack Blir det fremdeles uten tolling osv? 8596609[/snapback] Du velger valuta selv på høyre side, og jeg tok litt feil med tanke på beregning av pris på HD DVD drev. Blir rett under 1100 spenn pluss frakt fra Videogamesplus.ca. Jeg har hørt at du kan be de oppføre en annen pris på pakkene fra de, f.eks en pris som tilsvarer under 1000 kroner og merk pakken som "gift" (gave). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg regner med at King Kong ikke følger med spilleren lenger? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ser ikke sånn ut lenger Snikpellik Tror jeg venter litt med HD DVD Addonen, har ikke noe stort behov for HD filmer enda Men tenkte på å kjøpe det jeg allerede hadde nevnt..: Spiderman 3 Kontroller Play'n Charge Kit Battery Pack Totalt: 780kr på Play-Asia.com, 960 på Videogamesplus.ca og sikkert godt over tusenlappen på Elkjøp... Burde jeg kjøpe Spiderman 3 på Play-Asia ( en del billigere der om jeg ikke husker feil nå) og resten på Videogamesplus da? Eller omvendt? Eller alt på samme sted? WTF, jeg klarer ikke bestemme meg! Sende mail til den om og "kutte" prisene osv, hva skal jeg da skrive, og hvor? Sorry for OT forresten Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Under bestilling er det et eget felt for merknadder der du kan be dem om å merke pakken med hvilken som helst verdi. Jeg fikk merket hd dvd drevet mitt med 30 cad og det gikk fint. Endret 12. mai 2007 av mbiof Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Trenger ikke be videogamesplus.ca om å sette lav verdi på pakken. Bestilte HD DVD-spilleren derfra og de satte verdien til 20 CAD uten at jeg trengte å spørre Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jaha, se her https://prisguiden.no/product.php?productId=86564 Billig er det i allefall. Nå gjelder det bare å finne billige filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå