Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter og parfyme

Gjest Gutt 19

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 19

Hei alle sammen,

Noen som har noen gode råd om hvilke parfymer som er utrolig gode, noen som man merker godt, -på en god måte(?) :)

Mvh,

Gutt 19

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Lacoste parfymer er svært gode, samme er "Silver Shadow", de beste boss parfymene, puma osv. Det finnes utrolig mye bra lukt der ute, så er bare å ta en dag på senteret å finne noe som passer deg ;)

-

Erik

EDIT: Også verdt å prøve ut den nye AXE-parfymen med navn "Click". Jeg likte den veldig godt ihvertfall :)

Endret av HardwareGuru
Lenke til kommentar

Har bare funnet den i Frankrike, så hver gang jeg eller noen andre jeg kjenner reiser ned dit så kjøper de den for meg. Vinrød farve, og heter Titanium. Fått meget god respons av jentene, og er vel det viktigste kriteriet jeg vet om når man skal velge parfyme.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 19

Hei!

Takk for svar, skal ta meg en tur innom kjøpesenteret i morgen, men har du noen anelse om pris på noen av de parfymene du har nevnt? Lacoste må vel være rådyrt(!?) Hva med de andre(?)

Unnskyld, men jeg er nokså elendig på parfyme området. Har til nå holdt meg til en god dusj, + deodorant etc.

Tusen takk for hjelpen! : )

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 19

Edit: Siden du nevner det, har Axe sin 'Click', trodde bare at den var så treig at jeg ikke turte å nevne den.. :blush:

Er den virkelig så god? Syns den er ok, men er den kanskje ikke for sterk(?) for jenter's smak, kanskje..?

Mvh,

Gutt 19

Lenke til kommentar

bruker midsummer for men. flaska koster 500kr. får alltid credit av folk som sier jeg lukter utrolig godt :) (btw visst noen gjir deg eit kompliment angående det, si at det er kroppslukten og ikke flaska du kjøpte for 500kr :p )

Lenke til kommentar

Giorgio Armani er også veldig bra, har kanskje litt sterk lukt rett etter man har sprayet, men etter det blir lukten er fin. Er ikke så dyr heller, ca. 300 kr for middels størrelse.

Har brukt noen i løpet av ungdomstida mi, som Hugo Boss og Escape av Calvin Klein, men så oppdaget jeg GA og holdt meg til den siden da.

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Gjest Gutt 19

haha, ja! God ide :)

Forresten tusen takk for alle svar + så fort(!) Tusen takk, skal jammen ta meg litt tid i morgen til å sjekke ut de diverse :)

Mvh,

Gutt 19 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...