Nekroh Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Laurelyn. Biltro - lvl 7 Hobbit Burglar. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Server: Luerelin Navn: Kuriados (fått meg etternavn også nå men det husker jeg ikke) Level: 16 (foreløpig) Rase: Alv Klasse Lore-master Kinship: Officer i The New Horizon Kontakt meg gjerne Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Server: Evernight Navn: Taus Level: 8 Rase: Hobbit Klasse: Minstrel Kinship: Ragnarok Lenke til kommentar
jack_bauer Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 jeg skal også bli med i den guilden Lenke til kommentar
BS10 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 hva mener dere me rp server? hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Server: Laurelyn Navn: Biltro Rase: Hobbit Klasse: Burglar Kinship: Protectors of et eller annet yeh! Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Server: Snowbourne Navn: klayman Level: 11 Rase: dwarf Klasse: champion Kinship: Lenke til kommentar
Memnon Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Server: Snowbourne Navn: Alrek Level: 11 Rase: dwarf Klasse: Minstrel Kinship: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå