jack_bauer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei, jeg har nettop kjøpt LOTRO og jeg lurte på hvor de fleste i her i Norge spillte, hvilken server? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Hei, jeg har nettop kjøpt LOTRO og jeg lurte på hvor de fleste i her i Norge spillte, hvilken server? 8567378[/snapback] Jeg spiller på Evernight Ser ut som de fleste spiller der..he he..bare å ta kontakt. - Tehwan Man Champion Endret 8. mai 2007 av Hansen Lenke til kommentar
Jext Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Virker som mange fra dette forumet spiller på Snowbourn, etter det jeg har fått med meg fra diverse poster hvertfall. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Spill på laurelyn. Altid litt hyggeligere miljø på RP servere (etter min erfaring, ikke gidd å diskuter dette her) Lenke til kommentar
jack_bauer Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 klarer ikke å bestemme meg, men er det noen norske guild jeg kan joine på en av de serverne som snowbourn? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg spiller på snowbourn, men er ikke i noe norsk guild/kinship jeg heller, så joiner gjerne et om det finnes... Lenke til kommentar
Jext Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tunefish, jeg heter Legacy i spillet, sleng meg en whisper! Vi har et lite men koselig norsk kinship som vi håper å fylle opp med flere vennlige spillere Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Spiller på Laurelin, RP EDIT: Og kaller meg Davkin om noen lurte. Endret 8. mai 2007 av Arthas Lenke til kommentar
jack_bauer Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 da mekker jeg en kis på snowbourn;) Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Skal gi deg en pip så fort jeg kommer meg inn! Flere enn meg som ikke får kobla på? Står bare "connecting to...." Lenke til kommentar
Jext Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har vært trøbbel med serverne i flere timer nå. Det sure er at de som ikke har logget ut kan fremdeles spille. Hvorfor logget jeg ut for å spise når jeg bare kunne latt det stå på i bakgrunnen Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Da tenker jeg det er ekstra surt ja... men irriterende er det uansett. Når man har gleda seg så lenge, brukt så mye penger, og så sitter og man glor i taket fordi man ikke slipper inn.... Lenke til kommentar
Jext Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har kommet meg inn nå! så muligheten er der hvertfall om man prøver flere ganger Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Spiller på Evernight Carlfald, lvl 26 minstrel Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Du finner meg og en kamerat på Eldar Meg -> Garagrim, Dwarf Champion Han -> Sweetshadow, Elf Champion Lenke til kommentar
jack_bauer Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 jeg heter Angeluz og er en Lore master Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei, jeg har nettop kjøpt LOTRO og jeg lurte på hvor de fleste i her i Norge spillte, hvilken server? 8567378[/snapback] Jeg spiller på: laurelyn Gimlor - Lvl 16 Dwarf Guardian Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Laurelyn! Aldaits - Lvl 14 Man Minstrel *peke på signatur* Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Får spillet på mandag Skal spille på Snowbourn. SKal bli med i guilden Beriadiriâth en Forod . Et helnorsk Kinship Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå