Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

fet lyd i rx?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får ikke moped til å låte gromt. Den dagen mopeder låter gromt er den dagen en moped ikke lenger er en moped.

8577306[/snapback]

 

Var da feit lyd i dritten min da ?

 

RX er grell og får ikke noe lyd i den før man setter på minst dobbelt så stor gasser som buler litt - og trimsylinder for å få det litt gromt.

Lenke til kommentar
MT5'n min.. :dribble:

Høres ut som en illsint 85ccm, jeg ble litt småredd jeg, da jeg for første gang starta sykkelen på trill(etter å ha montert trim så klart :p )

8597831[/snapback]

 

hæææ ?

hahahhahhahahhahaha

 

Har hatt alle trimmerne til MT5, og mange , mange gassere, INGEN av noen maskinene mine på MT5 har noen gang, ever, hørt ut som noe mer enn moped. ALLDRI

Lenke til kommentar
MT5'n min.. :dribble:

Høres ut som en illsint 85ccm, jeg ble litt småredd jeg, da jeg for første gang starta sykkelen på trill(etter å ha montert trim så klart :p )

8597831[/snapback]

 

hæææ ?

hahahhahhahahhahaha

 

Har hatt alle trimmerne til MT5, og mange , mange gassere, INGEN av noen maskinene mine på MT5 har noen gang, ever, hørt ut som noe mer enn moped. ALLDRI

8599756[/snapback]

 

Haha! Synd for deg at du ikke klarer å trimme mopeden din på riktig vis da! :!: :!:

Det klarte ihvertfall jeg :tease:

Lenke til kommentar
MT5'n min.. :dribble:

Høres ut som en illsint 85ccm, jeg ble litt småredd jeg, da jeg for første gang starta sykkelen på trill(etter å ha montert trim så klart :p )

8597831[/snapback]

 

hæææ ?

hahahhahhahahhahaha

 

Har hatt alle trimmerne til MT5, og mange , mange gassere, INGEN av noen maskinene mine på MT5 har noen gang, ever, hørt ut som noe mer enn moped. ALLDRI

8599756[/snapback]

 

Haha! Synd for deg at du ikke klarer å trimme mopeden din på riktig vis da! :!: :!:

Det klarte ihvertfall jeg :tease:

8599909[/snapback]

 

hehehhee

 

Såpass ja ?

Når man har hatt 3-4 mopeder, utallige trimpotter til MT5-en, 4-5 trimsylindre og utalligere forgassere, antar jeg i stor grad at jeg klarer å trimme den - utrolig mye bedre enn deg.

Toppfart er det du har ? 0-100 på _ _ sek ?

Lenke til kommentar
40 000km? nei, regner med max 30 000 hvis du er heldig... spørs på hvordan du har behandlet mopeden, og hvor mye trim som er satt på, men tror neppe at den kan gå 40 000km

 

12000km er ganske lite btw ;)

8577106[/snapback]

En bekjent av en kamerat av meg kjøpte seg ny MT5 i 98. Da han kom på besøk i 2004 hadde han vel kjørt 55k med den. Da var den orginal (omtrent), men han hadde hatt på trimsylinder og sånt før. Grunnen til den høye km-standen var at han ikke hadde verken bil eller billappen, så han kjørte mopeden året rundt.

 

Så jeg tør påstå at det er godt mulig med mer enn 30k på en moped! :) Men det kommer jo helt an på eieren av mopeden også da selfølgelig..

Lenke til kommentar
MT5'n min.. :dribble:

Høres ut som en illsint 85ccm, jeg ble litt småredd jeg, da jeg for første gang starta sykkelen på trill(etter å ha montert trim så klart :p )

8597831[/snapback]

 

hæææ ?

hahahhahhahahhahaha

 

Har hatt alle trimmerne til MT5, og mange , mange gassere, INGEN av noen maskinene mine på MT5 har noen gang, ever, hørt ut som noe mer enn moped. ALLDRI

8599756[/snapback]

 

Haha! Synd for deg at du ikke klarer å trimme mopeden din på riktig vis da! :!: :!:

Det klarte ihvertfall jeg :tease:

8599909[/snapback]

 

hehehhee

 

Såpass ja ?

Når man har hatt 3-4 mopeder, utallige trimpotter til MT5-en, 4-5 trimsylindre og utalligere forgassere, antar jeg i stor grad at jeg klarer å trimme den - utrolig mye bedre enn deg.

Toppfart er det du har ? 0-100 på _ _ sek ?

8601263[/snapback]

 

 

HaHa! nå er du bare tåpelig! :!: Gidder ikke å krangle med deg, jeg har trimmet min MT5 så det blir både godlyd òg fart! Kjipt for deg at du ikke har klart det, kanskje en grunn til at du har hatt så mange sylindere/gassere,du har sikkert ikke klart montert det riktig da :!: :!: Dvs. jeg må jo bare være flinkere enn deg til å skru.. så.. LOL!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...