Gå til innhold

Problem med Splinter Cell 3

Anbefalte innlegg

Så jeg skaffet meg Splinter Cell Chaos Theory over Amazon.co.uk for et par dager siden. Jeg bestilte spillet for noen uker siden, men fikk ikke pakken før nå. Har hele tiden fått beskjed om at produktet ble utsatt....

Åpner spillet, og finner spill-manualen brettet.... mystisk... :hmm:

Uansett... starter spillet og går i gang med første oppdrag. Spillet hakker hver gang det foregår en samtale i spillet (la ikke merke til noe slikt under noen filmer), og hver gang en vakt foretar en reaksjon (f. eks: hva var det, eller jeg skyter og han skyter tilbake) så begynner spillet å hakke.

En gang klarte ikke engang Xbox'en å godta cd'en; Cant recognice disk, make sure its a xbox game, dvd....... blablabla

Så jeg lurer på hva problemet kan være. Kan det være cd'en (har prøvd å blåse på den), eller kanskje xboxen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan ser discen ut på undersiden da? Høres ut som spillet er brukt, klag til Amazon!

8567361[/snapback]

Discen ser helt normal ut i forhold til andre spill jeg har, men jeg oppdaget nettopp noe som kan være en stripe (litt dålig lys).

Og tviler egentlig på at Amazon selger brukt, men virker slik i dette tilfellet, og hvis spillet ikke "fikses" snart så skal jeg i alle fall klage.

Endret av MetroN
Lenke til kommentar

Amazon er veldig greie på slikt. Jeg bestilte en DVD for en tid tilbake, men jeg mottok feil versjon av selve filmen. Sendte en mail, og noen timer etter fikk jeg svar med at de skulle sende et nytt, samtidig som jeg fikk beholde den jeg først mottok.

Så kontakt support.

Lenke til kommentar

Det litt rare med bestillingen, var at jeg fikk flere mails om at bestillingen var utsatt, men det var mest sannsynlig fordi spillet (som var litt gammelt da, og et nytt var blitt lagd i serien) ikke fantes i butikker eller lignened.

Men jeg håper å få ordnet opp i dette.

Lenke til kommentar

Spillet var ikke å finne i noen av butikkene i hjembyen min, så derfor bestillte jeg det fra Amazon. Det var faktisk billigere en fra den linken din, men jeg takker for den. Den "siden" bruker kanskje ikke like lang tid som Amazon brukte :)

EDIT: det rareste hendte i dag. bestemte meg for å teste SP, og det funka fanken meg bedre og bedre jo lengre jeg spilte. mindre og mindre lag etter som tida gikk. og alt som trengtes var en litt omhyggelig blankpuss av cd-plata :D

Endret av MetroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...