Groening Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Serien er helt grei, et must see hvis du liker filmene. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Da har jeg fått "Tremors the Legacy"-boksen! Ser bedre ut enn ventet, norske undertekster også. Legger ut bilde når jeg kommer på en PC (er på iPhone). Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kjøpte meg Tremors på HD DVD for en stund siden, filmen så fantastisk bra ut! Vil anbefale alle som sitter på en HD DVD spiller å gå til innkjøp av denne. For ikke å snakke om at det er en fantastisk film også! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Skal kjøpe HD-DVDen når jeg drar til New York i sommer, men jeg har ikke spiller da. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Skal kjøpe HD-DVDen når jeg drar til New York i sommer, men jeg har ikke spiller da. Spillerne får du nesten kastet etter deg nå for tiden, kjøpte selv en av Toshibas toppmodeller importert fra USA for en 1000 lapp. Og ettersom både Universal, Paramount og Dreamworks skal fortsette å støtte HD DVD eksklusivt, og med rundt 1000 titler allerede ut der (HD DVD er sonefritt) så er det fortsatt gode grunner å kjøpe en spiller, i alle fall til den prisen man får de for i dag. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe den Toshibaspilleren. HD-DVD er sonefritt? Det var jo kjekt. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe den Toshibaspilleren.HD-DVD er sonefritt? Det var jo kjekt. Ja, alle HD DVDene er sonefritt så du kan trygt handle filmer fra hvor du vil i verden. Personlig så handler jeg mesteparten av mine fra Amazon.com, hvorfor betale 220-350 kroner for en film her i Norge når jeg får den for en hundrelapp der. Anbefaler A35 hvis du skal ha en Amerikansk spiller, veldig bra spiller til en lav pris. Du får også Europeiske spillere til lav pris, men ikke på prisnivået i USA. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Her er bilder av "Tremors the Legacy"-boksen: Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Her er bilder av "Tremors the Legacy"-boksen: Ohhhh....Det var en seriøst pen boks! Er det den tyske boksen, eller har den blitt sluppet på det engelske markedet også? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Italiensk boks. Eneste butikken jeg har funnet den på. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Veldig gode nyheter, en kilde sier at Tremors the series blir utgitt på DVD den 22. juni i år. Kilde Lenke til kommentar
Groening Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Skal bare si at Tremors the series på DVD har blitt utsatt. Kanskje til og med kansellert. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Fjerde post på rad ser eg. Men dette må dykk få vite, Tremors the series på DVD. Kanskje. http://www.tvshowsondvd.com/news/Tremors-T...te-Series/13048 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå