toro6 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 har nok ikke så mye å si om Tremors, men en ny avatar er jo en mulighet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Som følge av gjentatt bumping vil eg minne om kva våre retningslinjer seier om dette: Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Lenke til kommentar
Tremors Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Nå har jeg endelig samlet meg og laget meg en skikkelig Tremors-avatar. Men hva slags bakgrunnsfarge bør jeg ha, så langt har jeg laget med rød, brun og hvit. Andre forslag? Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tremors filmen(e) går på SHOWTIME i hele Juni btw.. Hvis dere har den kanalen da.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Da har jeg sett de 3 første filmene og de er faktisk litt kule, jeg tror Burt og jeg kunne blitt gode venner, de som setter den vekk fra andre anonyme monster filmer er jo mye mye humor, filmen er jo faktisk morsomere enn mange ekte komedier. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Har fortsatt de to siste til gode Tror jeg skal se 2'ern i kveld, faktisk. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Ok. Nå er jeg passe irritert. Jeg har jo sagt at jeg har bestilit Tremors the Legacy box, men i dag seks uker at jeg bestilte den fikk jeg en mail som sa noe som: Beklager, vi fikk inn produktet alikevel. Så du får ikke dette produktet. Selvfølgelig er ikke kontoen din belastet med dette. Jeg mener... Seks uker senere? Jeg fikk mail for to uker siden at det var forsinket, og at de fikk den om to uker (noe som var i går). Og i dag fikk jeg denne mailen. Arrgh! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Da virker det som om Universal prøver seg litt på Tremors igjen. Universal skal nemlig gi ut Tremors (1en) på HD-DVD 20 November i år. Den skal selvfølgelig kjøpes, skal kanskje til New York i påsken, så får droppe innom J&R og kjøpe den. Endret 10. september 2007 av Groening Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Noen Tremors forum: Stampede Entertainment FanTalk Tremors Underground Norsk Tremors Forum Tremors News Forum Endret 16. september 2007 av Groening Lenke til kommentar
stornrider Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Takk for linkene,så den første på kino da den kom ut. Ahh the gore,I love it.En av mine favoritt b-filmer fra de gode "gamle" dager. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Du må ta å bli medlem på Norsk Tremors Forum. Det er et helt nytt forum jeg har laget, og jobber med. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ingen av filmene er så dårlige som man skulle tro når man hører hva de handler om, men det er stooor forskjell på den første og resten. Så Tremors når den gikk på kino en gang i tiden og jeg elsket den med en gang. 2'ern er ganske bra og eksepsjonelt bra til å være en oppfølger til en "B-film" Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) I det nye Zelda spillet til DS, er det noen skapninger på øyen Isle of Gust som passer perfekt til beskrivelsen av en graboid. De bor i sanden, de ligner svære marker, de spiser alt som lager lyd (!) så du kaster bomber på sanden som de spiser. Og de blir sprengt. Måtte bare skrive det her ettersom det ikke er ofte man finner graboider i Links verden. Endret 23. oktober 2007 av Groening Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Stargate SG-1/Tremors cross-over. En Stargate tegneserierute satt i Perfection, Nevada. Edit: Min 100ende post i November. Endret 22. november 2007 av Groening Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg så Tremores 1-3 i går og i dag. De ble faktisk kjøpt etter å ha lest litt i denne tråden. De var mye bedre enn jeg hadde forventet. Effektene var overraskende bra, og skuespillerne gjorde jobben helt greit. Spesielt han som spilte Burt. Konge rolle. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tremors var sikkelig bra... 1en og 2en. De andre hadde svært dårlig budsjett, og er rett og slett elendige. TV serien er også grusom. Foresten, noen som husker "Critters"? hahaha, gud de var også morsome! 1en og 2en der var og bra, men så kom det flere og de og suget....samme mønster som Tremors.... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg liker alle filmene, og TV-serien er kanskje ikke topp men bra den og. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg likte 1 og 2 best, 3 ble litt overkill.. Og litt dårlige effekter på monstrene. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Da har jeg bestilit "Tremors the Legacy"-boksen igjen, denne gangen virker det mer sannsynlig at jeg faktisk får den ettersom de sender med DHL, og at det står at den er inne på butikken og at jeg kjøper fra butikken ikke fra selgere. Bestilite den i går fra DvD.it, en italiensk dvd-side (Som er på engelsk også, forrige gang jeg bestilte var jo alt på tysk ) Det står at den er klar til å sendes, men jeg vet DHL ikke sender i helgene så jeg får den på tirsdag eller onsdag. P.S. For de som ikke vet hva "Tremors the Legacy"-boksen er: Det er en skikkelig stilig Tremors samleboks som er laget i Tyskland, men har blitt poplær rundt om i verden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har 1-3 attack pack dvdene, men serien har jeg aldri hørt om. Er de noe tess da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå