Groening Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg tenkte vi kunne sette sammen en tråd her med alle som liker Tremors (Marksommer) her. Her kan man diskutere og spør spørsmål alt mulig inn Tremors! Så kom hit alle Tremorsfans. Forresten trenger vi ingen spydige kommentarer om Tremors. Jeg vet at det er mange som ikke syns noe om Tremors, men dere kan starte en egen tråd. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 mange mange år siden, jeg har sett den filmen, så mange år at jeg har glemt hvor gammel jeg var når jeg sist så den, må vel være 8-10 år siden tenker jeg Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tremors er kult ja, har bare sett eneren da og litt av tv serien, noen som vet hvor mange sessonger det ble av den? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 det ble nok bare 1 sesong av Tremors.. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen plass jeg kan få tak i denne serien?, aldri sitt den før Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 sett alle filmene, men har ikke hørt om serien en gang. Er den noe tess? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Har ikke sett noen av filmene, men har fått broren min til å sende meg den første filmen.. Skal se den når den kommer.. Den er vel her torsdag Endret 8. mai 2007 av Svein_Jarle Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Dobbelpost... Endret 8. mai 2007 av Svein_Jarle Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 sett alle filmene, men har ikke hørt om serien en gang. Er den noe tess? 8569826[/snapback] Serien er grei nok, du kan få tak i den på den amerikanske iTunes butikken. Så kanskje den kommer til Norge når vi kan kjøpe tv-serier. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Edit: Fikk det ikke helt til Tremors News Norsk Tremors Side Stampede Endret 9. mai 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er den første med Kevin Bacon bra? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Helt grei tidtrøyte. Verdt å se om du kjeder deg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er den første med Kevin Bacon bra? 8571503[/snapback] Den og nummer 2 er til tider fryktelig underholdene, mye moro. Men treern og firern er så og si bare søppel, eneste grunnen for å se dem er Michael Gross som spiller Burt, han er jo også med i de to første. Nr. 4 er jo også så dårlig at det blir på grensen til moro for å si det sånn... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Haha, Tremors vennegjengen vår har ett meget bra forhold til dem. Ikke noe som er mer gøy på en fyllesjuk søndag enn å se Tremors filmene Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 det var jo selvfølgelig Burt Gummer som også gjorde serien fet. fet? lol, jeg nøyer meg med kul, jeg. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Den første filmen er jo en av de ultimate 80-talls filmene og kan ikke en gang sammenlignes med det søppelet vi kaller for oppfølgerne. Skal ikke skjule at det muligens har litt med nostalgi å gjøre, men filmen er jævlig bra. Kjemien mellom Kevin Bacon og Fred Ward er perfekt, man blir dratt inn i handlingen gjennom de to og etter hvert føles det ut som de er kompisene dine. Ellers er skuespillet aldri på skikkelig toppnivå, men manuset gir aldri noen av karakterene mulighet til å bli fremført på det nivået heller. Alle oppfattes som vanlige folk, og passer filmen utmerket. Og slik er resten av filmen, den når egentlig aldri toppnivå på noen områder. Men det trenger den ikke heller. Det er en enkel underholdningsfilm som ikke legger skjul på det og er absolutt en av de beste innen den 'filmgruppen'. Fantastisk humor, deilige pre-CGI effekter med geniale monstre og god flyt i historien. Rett og slett en perfekt måte å tilbringe halvannen time. Dette er kanskje min 'Armageddon' (Dog jeg håper og tror at folk generelt sett liker Tremors bedre enn Armageddon). Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg synes alle filmene er ganske bra jeg, men det dumme med firen er jo at det er en parodi på eneren. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Vil si meg enig med det meste LunarPoet sier. Eneren er en fantastisk underholdene film Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Vil si meg enig med det meste LunarPoet sier. Eneren er en fantastisk underholdene film 8583996[/snapback] Det er jo den klart beste, har sett den sånn cirka tyve ganger Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Bare live opp tråden litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå