Benbels Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Hei! Jeg har nå tenkt til og prøve og lage en skateramp i hagen min men jeg trenger noen tips. -Hva er det som er morsomt og skate på? -Hvordan lager jeg det? Jeg er ikke så veldig god til og skate men jeg kan helflip og litt sånnt, pluss at jeg lærer veldig fort Takker for svar! EDIT: Noen som tror det går og lage en mini rampe på -Lengde: 4m -Bredde: 3m -Høyde: Vet ikke enda Endret 8. mai 2007 av Baby B Lenke til kommentar
retsirk Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei! Jeg har nå tenkt til og prøve og lage en skateramp i hagen min men jeg trenger noen tips. -Hva er det som er morsomt og skate på? -Hvordan lager jeg det? Jeg er ikke så veldig god til og skate men jeg kan helflip og litt sånnt, pluss at jeg lærer veldig fort Takker for svar! EDIT: Noen som tror det går og lage en mini rampe på -Lengde: 4m -Bredde: 3m -Høyde: Vet ikke enda 8566832[/snapback] Tenker du på halfpipe? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Tenker du på halfpipe? Nja... Jeg tenkte litt mer på en mini half pipe. Lenke til kommentar
retsirk Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei! Jeg har nå tenkt til og prøve og lage en skateramp i hagen min men jeg trenger noen tips. -Hva er det som er morsomt og skate på? -Hvordan lager jeg det? Jeg er ikke så veldig god til og skate men jeg kan helflip og litt sånnt, pluss at jeg lærer veldig fort Takker for svar! EDIT: Noen som tror det går og lage en mini rampe på -Lengde: 4m -Bredde: 3m -Høyde: Vet ikke enda 8566832[/snapback] Disse målingene er vell ok, men pass på at ikke avstanden blir alt for kort Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 sjekk ut www.tacky.no der finner du nok mye, fåreslår høyde på 1,5m og oppover =) Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 sjekk ut www.tacky.no der finner du nok mye, fåreslår høyde på 1,5m og oppover =) Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå